سونی اکسپریا M Ultra با دوربین‌هایی فوق‌العاده در راه است

در حالی که هواداران سونی بی‌صبرانه منتظر سری جدید محصولات این کمپانی یعنی سری X هستند، این کمپانی ژاپنی بحران زده عرضه اسمارت فون‌های میان‌رده خود را متوقف نکرده و هر از گاهی اخباری از محصولات جدیدش به گوش می‌رسد.

اسمارت فون اکسپریا M Ultra یکی از این محصولات به شمار می‌رود که مشخصات لو رفته آن نشان می‌دهد که ما با اسمارت فون جذابی روبرو خواهیم بود.

اکسپریا M5 سال گذشته با مشخصاتی چون نمایشگر Full HD، میزان سه گیگابایت رم و یک دوربین 21 مگاپیکسلی با فناوری فوکوس سریع و مهم‌تر از همه یک بدنه ضد آب معرفی شد و توانست به سرعت در بین هواداران سونی محبوب شود.

sony-xperia-m-ultra-23

حال شایعات حاکی از آن است که M Ultra اسمارت فون بزرگ‌تری خواهد بود، حدس این موضوع تنها به دلیل به کار برده شدن کلمه Ultra است. اخبار واصله حاکی از آن است که این محصول با یک نمایشگر 6 اینچی فول اچدی از نوع IPS-Neo و فناوری White Magic عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که فناوری WhiteMagic کمک می‌کند تا نور نمایشگر بسیار روشن‌تر به نظر رسیده و در کنار آن انرژی کمتری نیز مصرف شود.

این محصول نیز همانند دیگر اسمارت فون‌های جدید سونی قرار است تا از باتری قدرتمندی استفاده کند؛ به گفته مسئولین این کمپانی M Ultra از یک باتری 4280 میلی‌آمپری بهره خواهد برد. در واقع سونی قصد دارد تا باتری این گوشی را همانند پرچم‌داران قدرتمند عرضه کند.

اما وقتی با یک اسمارت فون میان‌رده روبرو هستیم؛ پس نباید توقع یک پردازنده عالی هم داشته باشیم. احتمالاً سونی برای M Ultra  از پردازنده اسنپدراگون 625 بهره خواهد برد.

اما می‌رسیم به حوزه دوربین؛ جایی که سونی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به نظر می‌رسد که M Ultra همراه با یک دوربین دوگانه عرضه شود؛ اتفاقی که این روزها در میان اکثر پرچم‌داران دیده می‌شود و کمپانی‌های تولیدکننده روی خوشی به آن نشان داده‌اند.

سونی می‌خواهد تا از دو لنز قدرتمند 23 مگاپیکسلی بر روی این فبلت بهره گیرد، این دوربین‌ها از لنزهایی 24 و 75 میلی‌متری استفاده کرده و دیافراگم آنها نیز برابر f/2.2 خواهد بود. اگر حس می‌کنید که این دو دوربین برای شما کافی نیست، باید بگوییم که سونی از یک نمونه 16 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی M Ultra استفاده می‌کند.

به احتمال زیاد این فبلت قدرتمند تنها برای بازار کشورهایی آسیایی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH