اولین تصویر واقعی از دیزایر 830 منتشر شد

Cgu9BK_WYAEsbft

مارس 2010 بود که اولین نسل از اچ‌تی‌سی دیزایر به جهانیان معرفی شد؛ یعنی چیزی در حدود 6 سال پیش! این محصول که در آن زمان یکی از پرچم‌داران محسوب می‌شد مجهز به اندروید 2.1 و رابط کابری سنس اچ‌تی‌سی بود و از پردازنده یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم استفاده می‌کرد. مدل‌های اولیه این محصول مجهز به نمایشگر AMOLED بودند اگر چه این پنل‌ها به سرعت جای خود را به SLCD دادند. یک سال پس از آن این کمپانی تایوانی، Desire HD را معرفی کرد که اسمارت‌فونی با نمایشگر بزرگ‌تر و هم‌چنین یک دوربین قدرتمند بود. در همان سال اچ‌تی‌سی یک اسمارت‌فون دیگر از این خانواده با نام دیزایر S را معرفی کرد که میان‌رده محسوب می‌شد، از آن به بعد این کمپانی سری دیزایر را با همین روند ادامه داد.

این نام تجاری در سال 2012 توانست بر روی شماری از محصولات اچ‌تی‌سی قرار بگیرد و در این سال شاهد ارایه اسمارت‌فون‌هایی هم‌چون دیزایر C بودیم و پس از آن نیز دو اسمارت‌فون Wildfire و Wildfire S و چندین مدل دیگر که همگی میان‌رده و یا پایین‌رده بودند معرفی شدند. خانواده دیزایر در سال 2016 نیز چند عضو جدید خواهد داشت که تاکنون معرفی دو مدل از آن‌ها مشخص شده است؛ یکی از آن‌ها که پسوند G را به همراه خود دارد مجهز به پردازنده اسنپدراگون خواهد بود و دیگری از پردازنده ساخته مدیاتک استفاده خواهد کرد. امروز تعدادی تصویر از مدل بعدی خانواده دیزایر اچ‌تی‌سی در حساب توییتر استیو همرستوفر منتشر شده است که احتمال می‌رود یک فبلت میان‌رده از اچ‌تی‌سی به نام دیزایر 830 را نشان دهد.

متاسفانه اطلاعات زیادی پیرامون اچ‌تی‌سی دیزایر 830 منتشر نشده است، اما از آن‌جایی که یکی از تصاویر نشان دهنده اجرای CPU-Z روی این دستگاه است می‌توان تا حدودی مشخصات آن را حدس زد. از جمله مشخصات دیزایر 830 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی اشاره کرد، متاسفانه از پردازنده مورد استفاده در این فبلت اطلاعی در دسترس نیست. اچ‌تی‌سی در دیزایر 830 از بلندگوهای بوم‌ساند استفاده کرده است و هم‌چنین در بخش جلویی می‌توان یک فلاش LED را مشاهده کرد. احتمال استفاده از USB نوع C در این دستگاه تقریبا غیر ممکن است. اطلاعات خاصی از زمان ارایه و هم‌چنین مناطقی که دیزایر 830 در آن‌ها عرضه خواهد شد وجود ندارد بنابراین بهتر است تا منتشر شدن اطلاعات بیش‌تر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH