سونی تکذیب کرد: منتظر اکسپریا X پریمیوم با نمایشگر HDR نباشید!

gsmarena_001اکسپریا X پریمیوم را که به به خاطر دارید؟ هقته گذشته شایعه شد که این گوشی قرار است جانشین Z5 پریمیوم شود. اکسپریا X پریمیوم قرار بود به خانواده X بپیوندد و مهمترین ویژگی آن نیز مانند بقیه اعضای خانواده، نمایشگر آن بود.

گفته می‌شد که این گوشی، قرار است اولین محصولی باشد که نمایشگر HDR دارد و می‌تواند 1 میلیارد رنگ را نشان دهد (مقایسه کنید با گوشی‌های فعلی که توانایی نشان‌دادن 16.8 میلیون رنگ را دارند). این نمایشگر دارای آهنگ رفرش 120 هرتز، کنتراست 2000:1 و روشنایی تقریبا دو برابر گلکسی S7 است.

شما هم فکر می‌کنید که این ویژگی‌ها، بیش از اندازه خوب بنظر می‌ٰرسند؟ باید بگوییم که زیاد دلتان را خوش نکنید چرا که واحد سونی در تایوان، این اطلاعات را جعلی خوانده است.

البته می‌توان به دو نکته اشاره کرد. اول اینکه، سونی تایوان صریحا از عدم وجود اکسپریا X پریمیوم، سخن نگفته است. پس ممکن است که همچنین گوشی در حال توسعه باشد و فقط این ویژگی‌های رویایی را نداشته است. دوم اینکه ممکن است که شاخه سونی در تایوان در توسعه این گوشی نقشی ندارد و اطلاعات مربوط به آن را ندارد. اگر هیچکدام از این دو فرض درست نباشد، پس می‌توان گفت که این گوشی، زاده تخیلات طرفداران سونی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH