اچ‌تی‌سی One S9 با نمایشگر Full HD و چیپست Helio X10 رسما معرفی شد

gsmarena_001اچ‌تی‌سی ظاهرا قصد دارد همه را سورپرایز کند. تنها چند هفته بعد از رونمایی از اچ‌تی‌سی 10، حالا One S9 را معرفی کرده است. با یک شماره کمتر از پرچمدار این شرکت، این گوشی لقب One را نگه داشته و البته یک دوربین عالی را به آن اضافه کرده است.

از آنجایی که این گوشی به نسل قبل تعلق دارد، تقریبا به M9 شبیه است. در واقع، اگر از پشت به این دو گوشی نگاه کنیم، نمی‌توانیم این دو را از هم تشخیص دهیم. فقط از جلو قادر به تفکیک این دو از هم خواهیم بود، بخصوص اسپیکر که از حالت شبکه‌ای به یک شیار تغییر یافته است.

نمایشگر این گوشی، Full HD و از نوع سوپر LCD با اندازه 5 اینچ است که لایه‌ای ناشناخته از گوریلا گلس دارد. قلب تپنده آن، چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک Helio X10 است و 2 گیگابایت رم نیز دارد. در عوض، حافظه داخلی آن، مقدار ناچیز 16 گیگابایت است که 9.24 گیگابایت آن در اختیار کاربر است. این گوشی از کارت حافظه میکرو ‌اس‌دی تا 200 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

gsmarena_002این گوشی به دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است که شما را به یاد One A9 می‌اندازد! البته این شباهت به همین جا ختم نمی‌شود و دوبین جلو نیز از One A9 وام گرفته شده است: 4 مگاپیکسل با پیکسل‌های 2 میکرومتری!

با ابعاد 144.6*69.7*10.1، One S9 دقیقا ابعاد M9 را دارد، بجز اینکه شاهد افزایش نیم میلی‌متری ضخامت این گوشی هستیم. معلوم نیست که این افزایش از چه قسمتی ناشی شده است، چون باتری همان 2480 میلی‌آمپر است. اسپکیرهای BoomSound، صدایی قدرتمند را به ارمغان می‌آورند، ولی در عوض خبری از حسگر اثر انگشت نیست.

gsmarena_003این گوشی رنج گسترده‌ای از گزینه‌های ارتباطی از جمله باندهای LTE با سرعت‌های Cat.4، وای‌فای a/b/g/n/ac، بلوتوث 4.1 و پشتیبانی از GPS/GLONASS/Beidou را در اختیار شما می‌گذارد. سرانجام اینکه سیستم عامل آن، اندروید مارشملو با رابط سنس بهبودیافته است.

این مشخصات گوشی میان‌رده مناسبی را معرفی می‌کند، اما قیمت آن ممکن است به ضرر آن تمام شود. با قیمت 565 دلاری در آلمان، این گوشی قدرت رقابت با گوشی‌هایی با امکانات مشابه و قیمت بهتر را از دست می‌دهد.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی One S9 با نمایشگر Full HD و چیپست Helio X10 رسما معرفی شد”

  1. انصافا اچ تی سی چه فکری با خودش کرده!کی میاد پای این565 دلار بده!بفرما بعد بیاید بگید ای8 و ای7 سری جدید سامسونگ گرونن و ارزش خرید ندارن والا این گوشی دست اونارو از پشت بسته!حتی نکرده ی اسکنر اثرانگشت اضافش کنه 🙁
    من دیگه حرفی ندارم فقط حساب کنید با دلاری3600 میشه حدود 2میلیون اون هم برای یک میان رده!این گوشی اصلا ارزش خرید نداره،حداقل تا چندین ماه!
    به نظرم کمبود هاش رو میشه به عدم دارا بودن گوریلاگلس4،حسگر اثرانگشت،عدم وجود باطری قدرمندتر با توجه به ضخامت بالاتر،حافظه16گیگابایتی،رم2گیگابایتی وحاشیه های زیاد صفحه نمایش دونست که نسبت به قیمت واقعا یه نقص!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH