طرحی مفهومی و خیره‌کننده از گلکسی S8 Edge

 

پس از معرفی گلکسی S7 حال بازار شایعات نسل بعدی گلکسی نوت داغ است اما در بین تمامی خبرها و شایعات از گلکسی نوت 6، این بار طرحی مفهومی از گلکسی S8 منتشر شده که ویژگی‌های جالبی را برای نسل بعدی کهکشانی به تصویر کشیده و اگر برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل شوند گلکسی S8 را به یک تحول جدید در سری S تبدیل می‌کند. طراح این کانسپت استیل دریک است، شخصی که مدتی قبل طرح آیفون 8 را منتشر کرد و حال به سراغ رقیب اصلی اپل یعنی سامسونگ رفته است. گلکسی S7 سامسونگ را شاید بتوان موفق‌ترین پرچم‌دار امسال تا به این لحظه دانست، بنابراین گلکسی S8 باید از نظر طراحی و نوآوری نسل قبل خود را پشت سر بگذارد.

در حالی که گلکسی S7 Edge نسخه بهبود یافته و البته زیبا از نسل قبلی خود بود، به نظر می‌آید کانسپت استیل دریک از لحاظ ظاهر از نسل‌های قبلی پیروی نمی‌کند. صفحه نمایش خمیده در دو طرف که به نسخه‌ای از پرچم‌داران سامسونگ تبدیل شده در این گوشی همچنان باقی است، اما خمیدگی آن کمتر شده است.

همانند بسیاری از کانسپت‌ها، در این گوشی هم یک پروژکتور داخلی قرار دارد. اگر این ویژگی به واقعیت تبدیل شود مطمئنا یک عامل تاثیرگذار در موفقیت S8 خواهد بود، اما در واقعیت این یک حقه تبلیغاتی خواهد بود برای افزایش قیمت! همین حالا هم می‌توان با ابزارهایی مانند کروم کست گوگل برای پراجکت کردن تصاویر خود بر روی تلویزون‌ها استفاده کرد، اما برخی هم معتقدند اگر خود دستگاه بتواند این کار را به طور مستقل انجام دهد بهتر است.

در بخش دیگر، این طرح سیستم شارژی را به تصویر می‌کشد که گوشی را در هوا شارژ می‌کند. این سیستم همانند شارژ بی‌سیم است و در حالی که این ویژگی کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسد، ما بی‌صبرانه منتظر دیدن این سیستم و اطلاعات بیشتر از آن هستیم.

مسلما این طرح تنها کانسپتی نخواهد بود که از پرچم‌دار سال آینده سامسونگ می‌بینیم، در طی ماه‌های آینده طرح‌های بیشتری از گلکسی S8 خواهیم دید.

نظر شما درباره گلکسی S8 Edge چیست؟ این گوشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا بتوان آن را پیشرفتی نسبت به گلکسی S7 Edge دانست؟

4 در مورد “طرحی مفهومی و خیره‌کننده از گلکسی S8 Edge”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH