مایکروسافت با خرید Solair به فکر توسعه بخش اینترنت اشیا خود است

microsoft-campus-100608982-primary.idgeمایکروسافت ممکن است با خرید Solair، شرکت ایتالیایی دارنده پلتفرم اینترنت اشیا مبتنی بر پردازش ابری، به فکر توسعه بخش اینترنت خود باشد. بر اساس وبلاگ مایکروسافت، تکنولوژی Solair برای آپگرید کردن اینترنت اشیا Azure استفاده می‌شود. این دو شرکت اطلاعاتی از شرایط مالی این معامله، منتشر نکرده‌اند.

تکنولوژی Solair که از سرویس ابری مایکروسافت Azure استفاده می‌کند، قابلیت استفاده در طیف گسترد‌ه‌ای از محصولات اینترنت اشیا مانند خانه خودکار، نگهداری از راه دور و مدیریت انبار را دارد. مایکروسافت به طور خاص بیان نکرده است که تکنولوژی این شرکت چه کمکی می‌کند، اما قول داده که در آینده اطلاعات بیشتری از تجمیع دو شرکت منتشر کند.

دیما توکار، تحلیلگر MachNation، می‌گوید که مایکروسافت این شرکت را برای تکنولوژی آن خریده است نه مشتریانش! سم جورج، یکی از مدیران اینترنت اشیا Azure می‌گوید که مایکروسافت بسیار خوشحال است که تکنولوژی و استعدادهای Solair نیز جز این قرار داد هستند.

Azure بخشی از استراتژی تجاری مایکروسافت است. مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی برای جلب مشتری برای سرویس ابری خود کرده است و با خریدهایی از این دست، این هدف را دارد که مشتریان بیشتری برای سرویس ابری خود پیدا کند، بخصوص شرکت‌هایی که در زمینه تکنولوژی‌های نو مانند اینترنت اشیا کار می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH