هواوی و رونمایی از دستبند Honor Band A1 با سنسور سنجش اشعه فرابنفش

Honor V8٬ تنها محصول هوآوی در کنفرانس امروز این کمپانی در کشور چین نیست. این تلفن هوشمند در کنار یک دستبند با نام Honor Band A1 عرضه شد. همانطور که انتظار دارید، این دستبند از قابلیت پیگیری فعالیت‌های ورزشی برخوردار بوده و مسافت، زمان، تعداد قدم‌ها و مقدار کالری مصرفی را در کنار میزان و کیفیت خواب، اندازه‌گیری و ثبت خواهد کرد. چیزی که Honor Band A1 را از دیگر رقبا مستقل‌ می‌کند، مجهز بودن آن به سنسور فرابنفش است که شرایط اطراف شما را بررسی کرده و در صورت نیاز، به شما هشدار خواهد داد تا از عینک ضد‌آفتاب استفاده کنید.

این موضوع، نمی‌تواند چیزی جذاب و شگفت‌انگیز برای خرید این دستبند به شمار رود. پس شرکت هوآوی دست به کار شده و یک چراغ LED برای Honor Band A1 در نظر گرفته که تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی را از این طریق و به همراه سیستم لرزاننده به شما اطلاع می‌دهد.

Honor Band A1 از طریق بلوتوث نسخه ۴.۲ به آیفون و یا تلفن هوشمند اندرویدی شما متصل شده و مجهز به باتری ۷۰ میلی‌آمپری نیز هست. هوآوی به شما قول می‌دهد که در حالت استندبای، می‌توانید حدودا ۲۸ روز این گجت را به همراه داشته باشید. برای شارژ باتری دستگاه نیز از پورت میکرو‌ یو‌اس‌بی استفاده می‌شود.

بندهای Honor Band A1 از جنس فلز بوده و همچنین این دستبند مجهز به گواهینامه IP57 است که آن را در مقابل گرد و غبار و آب (تا عمق ۱ متری و به مدت ۳۰ دقیقه) محافظت می‌کند. وزن آن تنها ۲۰ گرم است و قابلیت سفارش با بندهای سیلیکونی یا چرم را نیز داراست.

Honor Band A1 در ۲۵‌ام ماه مه در خارج از کشور چین (در هشت رنگ مختلف – همانطور که در عکس کاور و تصویر پایین قابل مشاهده است) با قیمت ۱۵ دلار برای بند سیلیکونی و ۳۰ دلار برای بند چرمی در دسترس خواهد بود.

Honor-Band-A1-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH