اپل پتنت یک کاور هوشمند با ویژگی‌های جدید را برای iPad به ثبت رساند

اپل به‌تازگی توانسته پتنت یک کاور هوشمند را برای آی‌پد به ثبت برساند، در واقع اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا تاریخ ثبت این درخواست را سال ۲۰۱۲ اعلام کرده است. از جمله ویژگی‌های این کاور هوشمند می‌توان به صفحه لمسی اضافه اشاره کرد که توانایی پشتیبانی از قلم استایلوس را دارد.

پشتیبانی از یک صفحه لمسی اضافی موجب می‌شود این تبلت برای استفاده در کسب‌ و کارها کاربردی‌تر شود، یکی از تصاویر منتشر شده از این پتنت نشان‌دهنده یک ویژگی کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد با نوشتن بر روی کیس، متن نوشته شده را به آی‌پد انتقال دهد. دیگر ویژگی این کاور هوشمند قابلیت تا شدن آن است که آن را تبدیل به یک پایه نگهدارنده برای تماشای ویدیو می‌کند؛ شاید چنین ویژگی را در کاورهای امروزی نیز دیده باشیم اما تفاوت کاور اپل با نسخه‌های معمولی در قابلیت کنترل محتوای در حال پخش از طریق کاور است که به واسطه چند کلید لمسی در بخش پشتی آن انجام خواهد پذیرفت.

به نظر می‌رسد یکی از نسخه‌های این کاور مجهز به پانل خورشیدی برای تامین نیروی آی‌پد باشد، در حالی که در نسخه دیگرشاهد استفاده از یک کیبرد QWERTY و نمایشگر لمسی هستیم. متاسفانه نمی‌دانیم که این ویژگی‌ها چگونه در کاورهای هوشمند آی‌پد مورد استفاده قرار خواهند گرفت اما با توجه به ثبت اختراع این پتنت‌ها توسط اپل نباید مدت زمان زیادی تا ساخت و استفاده از آن‌ها باقی مانده باشد. پتنت ثبت شده توسط اپل “Cover Attachment with Flexible Display.” نام دارد که به معنی کاور متصل شونده به همراه نمایشگر انعطاف‌پذیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH