از این پس می‌توانید از مترجم گوگل برای ترجمه در تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی استفاده کنید

گوگل در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه اندروید مترجم خود، گوگل Translate، قابلیت جدیدی را به آن افزوده که tap to translate نام دارد و ویژگی مخصوص اندروید مارشملو که به کاربر امکان ترجمه متن در همه جا را می‌دهد را توسعه داده است. این قابلیت نیاز کاربران به کپی و paste کردن عبارات در اپ مترجم گوگل را رفع کرده و به آن‌ها امکان می‌دهد تا در هر زمان که می‌خواهند معنی عبارات یا جمله‌ها را بیابند.

از آن جا که این ویژگی به اپلیکیشن مترجم گوگل اضافه شده، پس نیازی نیست حتما دستگاه شما از اندروید مارشملو بهره ببرد. نسخه جدید مترجم گوگل بر روی تمامی دستگاه‌هایی که به اندروید ۴.۲ و بالاتر مجهز هستند اجرا خواهد شد.

این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد که زبان‌های بیگانه را در هر اپ اندرویدی ترجمه کند، بنابراین نیاز به بازکردن اپ مترجم به صورت دستی و کپی و paste کردن مطالب نیست.

به‌زودی گوگل این ویژگی را در آپدیت جدید نسخه iOS اپلیکیشن مترجم خود هم اضافه خواهد کرد که پشتیبانی در حالت آفلاین هم به کاربر امکان می‌دهد حتی در زمان عدم دسترسی به اینترنت از مترجم گوگل استفاده نماید. در کنار این قابلیت‌ها پشتیبانی از ویژگی Word Lens translation یا همان استفاده از دوربین گوشی برای ترجمه هم برای هر دو گروه کاربران اندروید و iOS به منظور ترجمه زبان‌های چینی امروزی و چینی سنتی به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH