لپ‌تاپ‌های گیمینگ، این روزها تا چه حد قدرتمند شده‌اند؟

امروزه لذت اجرای بازی‌های روز بر روی یک دستگاه قابل حمل سبب شده‌ است که گرایش به سمت استفاده از لپ‌تاپ‌های گیمینگ هر روز بیش از پیش حس شود. در این بین تولیدکنندگان نیز سعی دارند با استفاده از جدیدترین قطعات سخت‌افزاری به رشد این محصولات سرعت ویژه‌ای ببخشند.

msi laptop1

پیشرفت‌های اخیر حاصل شده در حوزه قطعات سخت‌افزاری، همچون عرضه نسل جدید از تراشه‌های اسکای‌لیک اینتل و همچنین کارت‌گرافیک های قدرتمند کمپانی انویدیا سبب شده است که در سال‌های اخیر فاصله میان لپ‌تاپ های گیمینگ و کامپیوترهای خانگی بسیار کمتر از گذشته باشد. از سویی دیگر این لپ‌تاپ ها به تازگی به قدری پیشرفت کرده‌اند که قادرند ضمن پشتیبانی از صفحات‌نمایش با وضوح فوق‌العاده ۴K، رویای اجرای بازی‌های سنگین امروزی با سطح جزییات بسیار عالی بر روی این صفحات را هم عملی کنند.

اما فقط امکانات و قدرت سخت‌افزاری نیست که لپ‌تاپ‌های گیمینگ را جذاب کرده است. از مزایای دیگر این دستگاه‌ها این است که شما می‌توانید آن را با خود حمل کرده و در هر مکان و زمانی به انجام امور شخصی خود یا حتی گیمینگ بپردازید. این امکان وقتی جالب‌تر می‌شود که شما لپ‌تاپ گیمینگ خود را به جمع‌های دوستانه‌ی خود برده و به صورت جمعی به بازی و سرگرمی بپردازید. از جهت ارتباطات نیز نباید نگران شد، زیرا این لپ‌تاپ‌ها غالبا از پورت‌ها و امکانات ارتباطی بسیار کاملی برخوردار هستند.

کمپانی‌های فعال در حوزه تولید لپ‌تاپ های گیمینگ، گاهی اوقات محصولات جدیدی را معرفی می‌کنند که ضمن ارتقا چند پله‌ای عملکرد و قدرت این لپ‌تاپ ها، استانداردهای جدیدی را برای کاربران تعریف می نماید. از سویی دیگر این محصولات، دیگر تولید‌کنندگان بزرگ را هم وادار می‌کند که برای باقی ماندن در رقابت از این استانداردهای جدید تبعیت کنند.

msi laptop2

امروزه کمپانی‌هایی نظیر MSI بر روی لپ‌تاپ‌های گیمینگ تمرکز خاصی کرده‌اند و محصولات پرقدرتی را تا به حال ارائه داده‌اند. مطمئنا این قطعات سخت‌افزاری قدرتمند در کنار یک طراحی زیبا و بادوام برای بدنه و همچنین دیگر قابلیت‌های مهم، یک پکیج کامل را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. MSI ضمن استفاده از بدنه‌های تمام آلومنیومی با کیفیت، با ترکیبی از رنگ‌های مشکی و قرمز، ظاهری زیبا و خاص را برای آخرین محصولات خود تدارک دیده‌است. اتصال‌ WiFi  و پورت LAN فوق سریع همراه با قابلیت‌های فراوان، صفحه‌کلید حرفه‌ای و با نور‌ پس‌زمینه دلخواه، بلندگوهای با وضوح عالی و پورت‌های خروجی متعدد از دیگر ویژگی‌هایی است که این روزها در محصولات جدید این کمپانی به وضوح مشاهده می‌‌شود.

msi-laptop3

محصولات جدید MSI قصد دارند در کنار جذب انبوهی از کاربران و ضمن معرفی استانداردهای جدید در حوزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ، دیگر تولیدکنندگان را برای رشد هر چه بیشتر محصولات خود ترغیب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH