شایعه: شیائومی Redmi Note 4 در دو نسخه متفاوت راهی بازار می‌شود

کمپانی تازه‌نفس شیائومی پس از هواوی توانسته بازار چین را قبضه کند و دومین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در بازار چین لقب بگیرد، هرچند فروش این کمپانی در بازار خارج از چین چندان مطلوب نیست و با رقیب خود هواوی برابری نمی‌کند اما این شرکت نیز همانند هواوی طی این چند سال تلفن‌های هوشمند جذاب متعددی را معرفی و روانه بازار کرده و حتی رکوردشکن بوده است و تازه‌ترین گوشی هوشمند شیائومی یا بهتر بگوییم فبلت این برند بانام Mi Max توانسته ۱۰ میلیون متقاضی خرید را به نام خود ثبت کند.

شیائومی تاکنون تلفن‌های هوشمند بسیاری را بافاصله زمانی کم تولید و روانه بازارها کرده است و اکنون پس از دو گوشی هوشمند Redmi Note 2 در ماه اوت سال گذشته و Redmi Note 3 در ژانویه امسال، کم‌کم نوبت نسل جدید این سری از گوشی‌های هوشمند شیائومی با نام Redmi Note 4 فرارسیده است، احتمالا شیائومی طی ماه‌های آینده این تلفن هوشمند را نیز معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

طبق روال سایر تلفن‌های هوشمند، موبایل آینده شیائومی هم از بازار شایعات بی‌نصیب نمانده است. طبق جدیدترین شایعات، Redmi Note 4 احتمالا در دو نسخه با ویژگی‌های پردازشی متفاوت معرفی خواهد شد. نسخه اصلی این گوشی هوشمند احتمالا پردازنده‌ای ۱۰ هسته‌ای و ۶۴ بیتی از نوع Helio X20 خواهد داشت و نسخه دوم نیز از پردازنده ضعیف‌تر ۸ هسته‌ای از نوع Helio P10 باقدرت پردازش ۶۴ بیتی بهره خواهد برد. هردو نسخه احتمالا از نمایشگری ۵.۵ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند و هنوز مشخص نیست که شیائومی درگوشی هوشمند جدیدش از لنز دوگانه استفاده می‌کند یا خیر.

خانواده گوشی‌های هوشمند Redmi Note میان رده‌هایی هستند که اگر شایعات به حقیقت پیوسته و شیائومی در نسل جدید این خانواده از پردازنده‌های ذکرشده بهره ببرد و قیمت‌های خود را دستخوش تغییر نکند، می‌توان بر روی محبوبیت آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کرد. هرچند منابعی که این اطلاعات را منتشر کرده‌اند چندان موثق نبوده و هم‌چنان باید منتظر اخبار و اطلاعاتی جدیدتر از این تلفن هوشمند باشیم.

Xiaomi-Redmi-Note-2-6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH