زمانی که بار دیگر سامسونگ به پر و پای اپل می‌پیچد؟!

Apple-vs-Samsung-lawsuit

به تازگی شرکت کره‌ای سامسونگ، مدعی شده است که اپل، 3 اختراع ثبت شده‌اش را نقض نموده و کیفرخواستی را مبنی بر جریمه اپل به دادگاهی در انگلستان تقدیم نموده است. با توجه به مدارکی که سامسونگ به دادگاه ارایه داده، به نظر می‌رسد که سامسونگ توانسته 3 شیوه جدید را برای پردازش و انتقال داده‌ها در نسل سوم به ثبت برساند.
ولی دادگاه برعلیه سامسونگ رای داده و در بیانیه‌ای ادعای سامسونگ را نامعتبر دانسته است و در مقابل سامسونگ نیز بیان کرده: باید بار دیگر ادعایمان را مورد بررسی کامل قرار دهیم و سپس اعلام می‌کنیم که آیا درخواست تجدید نظر را به دادگاه ارایه نماییم یا خیر! به نظر شما رای نهایی این دادگاه به نفع کدام کمپانی تمام می‌شود؟! آیا اپل بار دیگر می‌تواند سامسونگ را دعواهای حقوقی‌اش مغلوب سازد؟!

4 در مورد “زمانی که بار دیگر سامسونگ به پر و پای اپل می‌پیچد؟!”

  1. سلام پیمان جان نظرت راجع به Asus PadFone Infinity چیه ؟ کی میاد ؟ اومده ؟ در مقایسه با گوگل نکسوس چهار و اکسپریا اس و اس ال و اینا منظورم هست ها … ب درد کاربر ایرانی میخوره ؟ قیمتش چی؟ با تجربه ای ک از گوگل نکسوس 4 داریم و همچنین نگاهی ب وعده های مسولین و بازاری ها چ قیمتی رو پیش بینی میکنی؟
    ممنونتم رفیق
    😉

    1. پیمان گل‌کار

      فعلا که نیومده
      ضمن اینکه باید قیمت بسیار بالایی داشته باشه (بالاتر از ۳ میلیون) و به دلیل داشتن استند جداگانه، کمی کلاس کاری آن متفاوت از گوشی‌هایی است که ذکر کردید

  2. این دعواها دیگه خز شده ..

    هرچند به نظر برد تبلیغاتی خیلی خوبی برای دو شرکت شده به خصوص برای سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH