دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین رستوران و مرکز خدمات بر اساس موقعیت جغرافیایی

IRANCELL

برای نخستین بار در ایران و با آغاز فاز اول عرضه خدمات “اطلاعات شهری ایرانسل”، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین رستوارن و مرکز خدمات ایرانسل بر اساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص ممکن شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند محل‌های مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه محل مورد خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.

در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* علاوه بر پیدا کردن نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل، به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت رستوران‌های اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت رستوران های شهر تهران و مراکز ارائه خدمات ایرانسل در سراسر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می دهد و به مرور مشخصات بانک‌ها، بیمارستان‌ها، سینماها و دیگر مراکز فرهنگی، خدماتی و تفریحی در سراسر کشور به این فهرست اضافه خواهند شد.

براساس این گزارش، صاحبان کسب و کارها نیز بزودی می‌توانند ازطریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده ازاین خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود ، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.

متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.

هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک 300 ریال و از طریق پیام چندرسانه ای به همراه نقشه 600 ریال در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH