گوشی جدید موتورولا، نخستین تلفن همراه با اندروید نسخه 5.0

X-Phone

هرچه که زمان بیشتری می‌گذرد، شایعات پیرامون کمپانی عقب نشسته موتورولا افزایش می‌یابد. گهگاهی می‌شنویم که اسمارت فون جدید موتورولا با نام Motorala X قرار است اسمارت فون بعدی نکسوسی گوگل باشد و گاهی دیگر می‌شنویم که موتورولا هیچ علاقه‌ای به انجام چنین کاری ندارد! از سال پیش که موتورولا تقریبا دست از بازار اسمارت فون‌ها کشید، غول‌های بزرگ اسمارت فونی نظیر: آی‌فون اپل، کهکشانی‌های سامسونگ و… در وحشت به سر می‌برند، چرا که ممکن است که موتورولا بالاخره زمام لشکر شکست خورده خود را به دست مدل X بسپارد تا کشتی به گل نشتسته‌اش دوباره به حیات مادی خود ادامه دهد. حال به تازگی پژواکی در فضای مجازی به گوش می‌رسد که حکایت بر آماده بودن نسخه 5.0 اندروید را دارد! تعجب کردید؟! گرچه که شاید برای بسیاری از آی‌او‌اس دوستان خبری عادی باشد اما بهتر است بدانید که گوگل در حال آماده سازی نسخه 5.0 اندروید برای مراسم I/O در اردیبهشت سال 1392 است تا بتواند اولین عضو از نسل جدید خانواده اشراف زاده اندرویدی را با نام کیک پای لیمو معرفی سازد. حال این اخبار چه ربطی به موتورولا دارد؟! کمی عجول هستید وگرنه داشتم می‌گفتم!
یک منبع خبری معتبر، اعلام کرده است که موتورولا ایکس اولین گوشی اندرویدی خواهد بود که از دسترنج جدید گوگل بهره می‌برد، چرا که در این مدت تنها شایعاتی که درباره این اسمارت فون به گوش می‌رسد ادعای ما را تایید می‌کنند و بقیه اسمارت فون‌ها برای دسترسی به نسخه 5.0 اندروید، باید روزهای بسیاری را به شب و دست به دعا بگذرانند تا شاید عنایتی، همچون لطف گوگل به موتورولا شامل حالشان شود و به این نسخه دسترسی پیدا نمایند.

منتظر شنیدن اخبار جدیدی از این پسر خوشتیپ موتورولایی باشید…

6 در مورد “گوشی جدید موتورولا، نخستین تلفن همراه با اندروید نسخه 5.0”

    1. مطمینید موتورولا لشکر شکست خورده است؟؟!!! یکی از قوی ترین برندها با سخت افزار و دوام فوق العاده که از پرفروش ترین ها درسطح دنیا و علی الخصوص در بازار امریکاست. اما اینکه توی ایران برند ناشناخته و به قول شما شکست خورده ای هست مسیله ی دیگری است!

  1. سلام به نظر من این یک گوشی عالیه حتی بدون اندروید چون من از سالیان قبل
    که گوشی موتورولا کتابی تخم مرغی رو داشتم خیلی عالی بود
    سال 78.79 که عالی بود
    این گوشی مخاطب رو با سرچ ویس میشناخت میدونی عالی بود خیلی
    باورتون می شه بدون خط خش داره کار میکنه
    عالی باطریش باطریش هنوز اخ نگفته میدونی یعنی چه خیلی ها
    من اگ قیمت خوبی داشت و به ایران رسید میگیرمش .
    موتورولا عالیه

    1. محمد جهانی

      مدل تخم مرغی؟!خارجکیش چی میشه؟! راستی قسمت دوم شاهنامتون کی منتشر میشه؟! چیز دیگه ای بود درباره گوشیتیون حتما تو قسمت دوم اضافه کنین که از فیض شنیدنش محروم نشیم ..کلم گیچ رفت ببینم چی نوشتین 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH