کریستیانو رونالدو سفیر تبلیغاتی برند نوبیا شرکت ZTE شد

ZTE یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در چین است و برند Nubia یکی از زیر شاخه‌های مهم آن به شمار می‌آید. دستگاه‌های تحت این برند محدود به چند بازار هستند و به راحتی در همه جا یافت نمی‌شوند، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم دارد تا قلمرو خودش را گسترش دهد.

وب‌سایت بین المللی رسمی نوبیا در سال جاری راه اندازی شد و این شرکت قدم‌های مهمی برای ورود به بازارهای جدید برداشته، حال با توجه به اهمیت تبلیغات در جلب توجه مشتریان خارج از چین، نوبیا به دنبال معرفی یک سفیر تبلیغاتی برای برند خود است که او را به اهدافش نزدیک‌تر نماید.

پیش از این شرکت هوآوی که یکی از رقبای بزرگ ZTE به شمار می‌آید، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا را به عنوان سفیر خود انتخاب کرد، اما گزارش‌های رسیده از چند روز گذشته بیان‌گر انجام مذاکراتی بین نوبیا و یکی از بزرگان دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو است. این خبر تا هفته پیش در حد یک شایعه بود،‌ ولی امروز این شرکت رسما این خبر را تایید کرده است.

Cristiano-Ronaldo-Nubia-brand-ambassador_2

کریستیانو رونالدو از امروز رسما سفیر تبلیغاتی برند نوبیا است.

این جمله‌ای است که نوبیا رسما اعلام کرده است. اگر به تصویر هم نگاه کنید، رونالدو را در پس زمینه خواهید دید. مشخص نیست نوبیا قصد دارد از همین امروز گسترش مرزهای خود را شروع کند یا منتظر سال جدید خواهد ماند، اما چیزی که مشخص است این است که انتخاب این ستاره مشهور پرتغالی برای رسیدن به بازارهای بزرگ و موفقیت در تبلیغات بسیار مفید خواهد بود. رئال مادرید یکی از پر افتخارترین باشگاه‌های جهان است و نوبیا باور دارد که با انتخاب پدیده این تیم به عنوان سفیر تبلیغاتی خود، می‌تواند فروش دستگاه‌هایش را در چین چند برابر کند.

از طرفی به‌زودی چند دستگاه جدید از خانواده نوبیا وارد بازار می‌شوند. نوبیا Z11 Mini به تازگی معرفی شده و گوشی‌های Z11 و Z11 Max هم به‌زودی رونمایی خواهند شد، البته این دو دستگاه تاییدیه سازمان TENNA را دریافت کرده‌اند که با توجه به آن و بر خلاف انتظار ما خبری از چیپست‌های در خور یک پرچم‌دار نیست. Z11 از اسنپدراگون ۶۱۷ و Z11 Max از اسنپدراگون ۶۵۲ به عنوان پردازنده بهره می‌برند و هر دو به رم ۴ گیگابایتی مجهزند. حافظه داخلی Z11 برابر با ۳۲ گیگابایت و مدل Max آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. صفحه نمایش نسخه استاندارد ۵.۵ اینچ و نسخه Max آن ۶ اینچی است و هر دو تلفن تا پایان ماه جاری میلادی یا حداکثر تا ماه ژوئن معرفی خواهند شد.

1 در مورد “کریستیانو رونالدو سفیر تبلیغاتی برند نوبیا شرکت ZTE شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH