این گوشی تنها در 16 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود!

به‌نظر می‌رسد که کاربران گوشی رد مجیک 9 پرو برای توجیه عدم حضور به موقع در موقعیت‌های مختلف نمی‌توانند به انتظار طولانی برای شارژ باتری گوشی هوشمند خود اشاره کنند؛ چرا که ظاهرا شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند تنها 16 دقیقه زمان خواهد برد.

بر اساس گزارش‌ وبسایت Android Headlines، جدیدترین گوشی گیمینگ اختصاصی نوبیا احتمالا در روز 23 نوامبر (2 آذر ماه) به‌طور رسمی رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود که این محصول ابتدا در چین و مدتی بعد در سایر کشورها از جمله ایالات‌متحده آمریکا عرضه شود.

شارژ کامل باتری گوشی ظرف مدت تنها 16 دقیقه به لطف استفاده از فناوری شارژ فوق سریع 165 واتی در بستر سیم تحقق یافته است. با توجه به سرعت پیشرفت فناوری‌های شارژ موبایلی اکنون بسیاری از کاربران در ذهن خود درباره تکنولوژی شارژ 1000 واتی گوشی‌های هوشمند و پیامدهای استفاده از آن رویاپردازی می‌کنند.

گوشی نسل قبلی رد مجیک 9 پرو یعنی رد مجیک 8 پرو با قابلیت پشتیبانی از شارژ 80 واتی از طریق سیم در بازار چین عرضه شد. این گوشی با قابلیت شارژ سیمی 65 واتی در دسترس مشتریان بازارهای جهانی قرار گرفت.

بی‌تردید فناوری شارژ 65 یا 80 واتی از نظر برخی کاربران به اندازه کافی سریع نبوده است. در نتیجه اکنون شاهد استفاده از تکنولوژی شارژ 165 واتی هستیم. آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی گوشی گنجانده شده و احتمالا از قابلیت شارژ بی‌سیم خبری نخواهد بود.

همچنین رد مجیک تائید کرده که دستگاه در شرف عرضه این برند مجهز به نمایشگر +Q9 ساخت شرکت BOE خواهد بود. این پنل از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالای 2160 هرتز پشتیبانی نموده و با پیشرفت‌هایی نسبت به نمایشگر BOE Q9 روانه بازار می‌شود. انتظار می‌رود که پنل جدید از انحراف رنگ کمتر، عملکرد بهتر در روشنایی پایین و روشنایی مطلوب‌تری برخوردار باشد.

این پنل قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ بوده و دارای حداکثر روشنایی 1600 نیتی است. همچنین از قابلیت کاهش روشنایی DC و استاندارد +HDR10 نیز پشتیبانی می‌شود.

افشای رندرهای رد مجیک 9 پرو طی هفته‌های گذشته آغاز شده و بر این اساس تفاوت اصلی رد مجیک 9 پرو با رد مجیک 8 پرو به موقعیت سیستم دوربین سه‌گانه مربوط می‌شود.

رد مجیک 9 پرو مجهز به 3 دوربین در سمت چپ پنل پشتی خود است؛ در حالی‌که رد مجیک 8 پرو از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در وسط پنل پشتی خود بهره می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH