وان پلاس ۳ گواهی FCC را دریافت کرد

مدتی است که شایعه شده نسخه بعدی قاتل پرچم‌داران، یا همان وان پلاس ۳ در روز چهاردهم ژوئن معرفی می‌شود، وان پلاس نیز به سرعت در حال تکمیل تمامی مراحل برای معرفی پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود است. یکی از کارهایی که این شرکت باید انجام دهد، دریافت تائیدیه از سازمان FCC است که وان پلاس این مرحله را هم پشت سر گذاشته است.

پیش از این وان پلاس ۳ موفق به دریافت مجوز از آژانس رگلاتوری چین یا همان TENNA شده بود که با توجه به مشخصات منتشر شده از سوی این سازمان، این گوشی با کد A3000 ثبت شده است. طبق شایعات تا به این لحظه می‌دانیم که این گوشی به یک صفحه ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت FULL HD مجهز است. در زیر این صفحه نسبتا بزرگ، اسنپدراگون ۸۲۰ با چهار هسته پردازشی با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز، پردازش‌گر گرافیکی آدرنو ۵۳۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است. سنسور تشخیص انگشت هم مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر در کلید هوم و در زیر صفحه نمایش قرار دارد، باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر و سیستم عامل پیش فرض آن هم اندروید مارشملو ۶.۰.۱ خواهد بود.

همچنین گفته شده که بار دیگر وان پلاس معرفی پرچم‌دار خود را از طریق واقعیت مجازی انجام می‌دهد. بر خلاف سال گذشته و در هنگام معرفی وان پلاس ۲، این بار کاربران قادر خواهند بود با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی اقدام به خرید وان پلاس ۳ نمایند. وان پلاس برای کسانی که این گوشی را تا قبل از اتمام فاز اول تولید شده خریداری نمایند یک هدست Loop VR هم خواهد فرستاد. تا به حال ۳۰ هزار دستگاه برای فروش بدون استفاده از واقعیت مجازی در نظر گرفته شده است.

FCC-label-for-the-OnePlus-3(1)

OnePlus_3_Loop_Launch_6
هدست واقعیت مجازی وان پلاس Loop

1 در مورد “وان پلاس ۳ گواهی FCC را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH