ایسوس ZenBook 3 معرفی شد: فراتر از مک‌بوک!

ایسوس امروز در طی برگزاری نمایشگاه کامپوتکس ۲۰۱۶ از ZenBook 3 رونمایی کرد. این محصول که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت است بنابر اعلام ایسوس قدرتی بیش‌تر از مک‌بوک اپل دارد و هم‌چنین از نظر ضخامت در زمره نازک‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. این دستگاه تنها ۱۱.۹۹ میلی‌متر ضخامت (بنابر اعلام شرکت) و قدرتی معادل دو برابر آخرین نسل از مک‌بوک اپل دارد. مک‌بوک ضخامتی ۱۳.۱ میلی‌متری داشته و مک‌بوک ایر ۱۷ میلی‌متر ضخامت دارد، بنابراین زن‌بوک ۳ با ضخامت ۱۱.۹۹ میلی‌متری خود ۹ درصد نازک‌تر از مک‌بوک و ۳۰ درصد ظریف‌تر از مک‌بوک ایر است.

از جمله مشخصات ZenBook 3 می‌توان به نمایشگر ۱۲.۶ اینچی، پردازنده اینتل Core i7، یک ترابایت SSD و ۱۶ گیگابایت رم اشاره کرد. علاوه بر این ایسوس این لپ‌تاپ را در نسخه‌ پایه با رم ۴ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌داخلی و هم‌چنین پردازنده Core i5 عرضه خواهد کرد، هم‌چنین زن‌بوک ۳ یک نسخه با حافظه‌داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز خواهد داشت. از جمله دیگر ویژگی‌های ZenBook 3 می‌توان به قابلیت‌های امنیتی ویندوز ۱۰ هم‌چون Windows Hello و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که در مک‌بوک نیز دیده می‌شود.

زن‌بوک ۳ در حرفه‌ای‌ترین نسخه خود با رم ۱۶ گیگابایتی و هارد یک ترابایتی قیمتی معادل ۱۹۹۹ دلار خواهد داشت. دیگر نسخه با پردازنده Core i5‌ و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۱۴۹۹ دلار و در نهایت نسخه با هارد ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ در رنگ‌های آبی، رزگلد و خاکستری به فروش خواهد رسید.asus-zenbook-3-4.0

1 در مورد “ایسوس ZenBook 3 معرفی شد: فراتر از مک‌بوک!”

  1. خیلی خوشگله ولی خب طراحیش میشه گفت اسکی هستش ?

    واقعا دیگه همه دیوایس ها تو تمامی شاخه ها دارن شبیه هم میشن. طراحا یه کم خلاقیت خواهشا. فقط یه کم. یه ذره… راه داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH