ایسوس سه عضو جدید از خانواده ترانسفورمر را معرفی کرد

مهم‌ترین نمایشگاه تکنولوژی تایوان در حال برگزاری است و ایسوس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فناوری تایوان کنفرانس بزرگی را برگزار کرده و به معرفی محصولات تازه خود می‌پردازد. این کمپانی به‌تازگی از سه عضو جدید از ترانسفورمرهایش با نام Transformer 3 Pro ،Transformer 3و Transformer Mini رونمایی کرده است.

ترانسفورمر ۳ و ترانسفورمر ۳ پرو نمایشگری ۱۲.۶ اینچی دارند که از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. ترانسفورمر ۳ پرو تنها ۸.۳۵ میلی‌متر ضخامت دارد، از جمله مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده اینتل Core i7، شانزده گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه‌داخلی و دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. ترانسفورمر ۳ که نسخه اصلی محسوب می‌شود ضخامتی ۶.۹ میلی‌متری دارد و از نسخه پرو نازک‌تر است؛ این دستگاه مجهز به پردازنده اینتل Core i7 است و از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد و فضای ۵۱۲ گیگابایتی برای ذخیره فایل‌‌ها دارد. هر دو دستگاه مجهز به یک پورت USB نوع C هستند و از کانکتور Thunderbolt 3 بهره می‌برند. از دیگر امکانات خروجی این دو دستگاه می‌توان به پورت USB 3 و اسپیکرهای ساخته Harmon Kardon اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های ترنسفورمر ۳ و ترنسفورمر ۳ پرو می‌توان به اسکنر اثر انگشت اشاره داشت.

ترانسفورمر ۳ با یک کاور کیبورد عرضه می‌شود که کلیدهای آن تا عمق ۱.۴ میلی‌متری فشرده می‌شوند، این کلیدها مجهز به بک‌لایت هستند که ویژگی مثبتی برای این محصول محسوب می‌شود. ایسوس بیان کرده که تایپ‌کردن با این کیبورد بسیار آسان است و حسی مشابه با تایپ با لپ‌تاپ معمولی را به شما القا می‌کند. هر دو صفحه‌کلید در چهار رنگ سنگی، کهربایی، خاکستری مایل به قهوه‌ای و هم‌چنین ذغالی در دسترس خواهد بود.

ایسوس در کنار این دو ترانسفورمر نسخه‌ای کوجک‌تر را به نام ترانسفورمر مینی معرفی کرد که نمایشگری ۱۰.۱ اینچی داشته و تنها ۷۹۰ گرم وزن دارد. متاسفانه اطلاعات دیگری از این نسخه منتشر نشده است. ایسوس اعلام کرده که ترانسفورمر ۳ با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد و نسخه مینی قیمتی معادل ۷۹۹ دلار خواهد داشت. هیچ اطلاعی در رابطه با تاریخ انتشار این دستگاه‌ها اعلام نشده است.

1 در مورد “ایسوس سه عضو جدید از خانواده ترانسفورمر را معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH