بررسی اپلیکیشن بهترین قیمت بازار؛ خرید به زیبایی ترب!

خرید از بازار اینترنتی هرچند به نسبت خرید حضوری آسان‌تر است اما وسعت دنیای مجازی و تعدد فروشگاه‌های اینترنتی مانع از این می‌شود که بتوانید مقایسه جامعی را بین فروشندگان مختلف کالای مد نظر خود انجام دهید. مطمئنا یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید، قیمت محصول است که گاها می‌تواند تفاوت زیادی را در انتخاب ایجاد کند. ترب (بهترین قیمت بازار) اپلیکیشنی است که به شما اجازه مقایسه کالاهای مختلف را از نظر قیمتی می‌دهد و با ارایه لیستی از فروشندگان اینترنتی محصول مد نظرتان، می‌تواند شما را در انتخابی هوشمندانه‌تر همراهی کند.

torob-1

 

پس از نصب اپلیکیشن ترب و اجرای آن در مرحله اول آموز‌ش‌هایی تصویری از نحوه کارکرد اپلیکیشن را شاهد هستید. پس از گذراندن این مرحله شما وارد صفحه اصلی این اپلیکیشن می‌شوید، در بالاترین بخش صفحه اصلی نوار جستجو قرار دارد که بنابر اعلام خود اپلیکیشن امکان گشت‌و‌گذار در میان بیش از ۴۰۰ هزار محصول را به ارمغان می‌آورد.

torob-2

 

جستجو کردن در ترب به راحتی هرچه تمام قابل انجام است و تنها کافیست در نوار جستجو دسته بندی یا محصول مد نظر خود را تایپ کنید تا ترب لیستی از کالای مد نظر شما را به نمایش بگذارد. هم‌چنین در لیست محصولات یافت شده می‌توانید فیلترهایی را اعمال کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت محصول مدنظر اشاره کرد که با انتخاب دو بازه حداقلی و حداکثری قیمت محصولات موجود در آن بازه به نمایش گذاشته می‌شود.

torob-3

 

درست در کنار نوار جستجو، دکمه منو قرار گرفته تا کاربر بتواند تنظیمات این اپلیکیشن را مطابق میل خود ویرایش کند، در بخش تنظیمات می‌توان منو کاربری را مشاهده کرد که پس از ساخت حساب و وارد شدن به آن می‌توانید لیستی از کالاهای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید و یا از تغییر قیمت آن‌ها مطلع شوید. برای عضویت در ترب می‌توانید از حساب گوگل خود استفاده کنید و یا در غیر این صورت با ایمیل دلخواه‌تان در ترب عضو شوید. از دیگر بخش‌های این منو می‌توان به تنظیمات، لیست فروشگاه‌های همکار ترب، ارتباط با ترب، درباره ترب و هم‌چنین بخش معرفی ترب به دیگران را مشاهده کرد که در هر بار نمایش با نام یکی از اعضا فامیل مزین می‌شود!

torob-4

 

از دیگر بخش‌های صفحه اصلی می‌توان به دسته‌بندی اشاره کرد که در کل سه سری مجموعه وجود دارد که کالاها در زیر آن‌ها دسته‌بندی شده‌اند. سیستم دسته‌بندی ترب کاملا منظم است و همین موضوع موجب شده یافتن یک کالا در آن به راحتی انجام پذیرد. محصولات در ۱۲ سر دسته قرار دارند که هرکدام به زیر مجموعه‌هایی تقسیم خواهند شد.

دیگر بخش صفحه اصلی پیشنهادات ویژه است که محصولات با تخفیف فروشگاه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد، محصولات موجود در این بخش به صورت دوره‌ای تغییر پیدا می‌کنند.

torob (7)

 

هنگام انتخاب یک محصول در ترب لیستی از فروشگاه‌های دارای موجودی به همراه قیمت فروش به نمایش گذاشته می‌شود که کاربر می‌تواند از میان آن‌ها انتخاب کند، هم‌چنین در صفحه هر یک از محصولات اطلاعاتی از آن محصول درج شده است که برای آشنایی بیش‌تر با کالای مدنظر مفید خواهد بود. پس از کلیک روی عنوان فروشگاه مدنظر اطلاعاتی از آن به نمایش گذاشته می‌شود که برای تشخیص اصالت فروشگاه می‌تواند معیار خوبی باشد. خرید کالاها به طور مستقیم از طریق وب‌سایت فروشنده صورت می‌گیرد و امکان خرید به صورت مستقیم از ترب وجود ندارد.

اپلیکیشن ترب بیشتر برای کاربرانی مناسب است که ترجیح می‌دهند به‌جای گشتن میان فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه قیمت‌ آن‌ها همه اطلاعات را در یکجا داشته باشند، در واقع کاربرد ترب به آخرین مرحله خرید اینترنتی محدود می‌شود و نمی‌تواند معیار خوبی برای انتخاب جنس باشد اما دستیار خوبی برای یافتن مناسب‌ترین قیمت است.

bazar-logo

3 در مورد “بررسی اپلیکیشن بهترین قیمت بازار؛ خرید به زیبایی ترب!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH