اطلاعاتی از اسمارت فون جدید ومیان قیمتی هواوی، با نام G700 انتشار یافت!

huawei-g700

حتما با کمپانی پرآوازه و بلند پرواز هواوی آشنایی دارید چراکه در این چند سال اخیر به طور جدی رقابت خود را با کمپانی های قوی پیکری چون: سامسونگ،اپل، ال جی و…را آغاز کرد تا بتواند بخشی از دنیای اسمارت فون ها را براساس ایده خود شکل دهد! به تازگی در تویتر، چند تصویر انتشار یافته که شکل و شمایل نسل بعدی گوشی های میان قیمتی G، به نام G700 را نشان میدهد. در کنار تصاویر انتشار یافته، بعضی از مشخصات آن نیز اعلام شده است تا مصمم بودن هواوی برای رقابت با بزرگان اسمارت فون ساز را تایید سازد. براساس این اطلاعات، نسل بعدی گوشی های میان قیمتی G، با یک پردازنده 4 هسته ای MediaTek MT6589، یک رم 2 گیگابایتی و یک صفحه نمایش 5 اینچی روانه بازار خواهد شد. هنوز قیمت احتمالی آن انتشار نیافته است اما اگر نگاهی به تاریخچه سلسله میان قیمتی G هواوی بیندازیم درخواهیم یافت هیچگاه قیمتی بیش از 300 دلار را برای خود برنگزیده اند پس بایستی امیدوار بود که این نسل از سلسله بی شکوه G، از این قاعده پیروی نمایند. البته هنوز کمپانی هواوی، این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.

12 در مورد “اطلاعاتی از اسمارت فون جدید ومیان قیمتی هواوی، با نام G700 انتشار یافت!”

  1. باورکنید من موندم یکی میگه هواویی خوبه نسبت به قیمتش یکی میگه بعده بخداموندم چه گوشی بخرم یامیگن هنگ میکنه بنظرتون یکی گوشی در حد8000چی خوبه راهنمایی کنید

  2. بهزاد باهورزهي سوراني

    هواوی سومین تولیدکننده مهم موبایل, های هوشمند میباشد. وباتوجه به برنامه ریزی عالی در اینده نه چندان دور از سامسونگ جلو خواهد زد.

    1. محمد جهانی

      خیر دوست عزیز میتوانید با مراجعه به سایت رسمی گمرک متوجه شوید که چه جوری روی وسایل دیجیتالی مثل: موبایل قیمتی رو اضافه میکنن.

  3. هر چقدرم که ارزون باشه ، تا وقتی هواوی یه فکری به حال آپدیت کردن گوشیاش نکنه به نظرم ارزش خرید نداره!

    1. هم موافقم
      هم مخالف
      قضیه هرچقددر پول بدی همونقدر اش میخوری بودا
      البته بگم تو ایران این قضیه صدق نمیکنه و هواوی محصولاتش حدودا با شرکت های دیگه هم قیمته ولی تو کشور های دیگه نسبت به پولی که برای گوشی پرداخت میکنی
      امکاناتی که گوشیت داره عالیه و سخت افزار خوب مانع دیدن نیمه خالی نرم افزاری میشه (چی گفتم)

  4. لازم به ذکره این اولین چهار هسته ای ارزون قیمت هواوی نیست
    و لازم به ذکر تر اینه که حالا حالا ها چهار هسته ای هواوی وارد ایران نمیشه و
    لازم به ذکر تر اینه اگرم چهار هسته ای وارد بشه
    اول هونر تو و دی تو و پی تو میاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH