آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با سامسونگ گلکسی Tab S3

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان است. این کمپانی نه‌ فقط در تولید گوشی‌های هوشمند بلکه در تولید تلویزیون، مایکروفر، گجت‌های مربوط به تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند و غیره در بین مردم شناخته شده است. سامسونگ تقریبا در تمام بخش‌های تکنولوژی از جمله تبلت‌ها فعال است. این کمپانی تاکنون تبلت‌هایی را معرفی کرده است و تبلت‌های گلکسی تب S2 هشت اینچی و گلکسی تب S2 با نمایشگر ۹.۷ اینچی همچنان به عنوان پرچمداران سامسونگ عرضه می‌شوند. این دو تبلت در ماه جولای سال گذشته معرفی شدند و انتظار می‌رود نسخه جدید آن‌ها به‌زودی توسط سامسونگ معرفی و عرضه شود.

تبلت گلکسی تب S3 در ماه مارس توسط FCC تایید شد و نیز شبیه این دستگاه ماه گذشته نیز در TENAA رویت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط TENAA (مشخصات و تصاویر) تبلت جدید سامسونگ شباهت‌هایی با نسخه قبلی خود دارد. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این تبلت را به عنوان یک تبلت ارتقا یافته از گلکسی تب S2 عرضه کند. به تازگی رندرهایی از تبلت جدید سامسونگ توسط اوان بلس فاش شده است. البته مشخص نیست تصاویر مربوط به نسخه ۸ اینچی است یا ۹.۷ اینچ، اما طراحی این دو نسخه یکسان به نظر می‌رسد و تنها تفاوت آنها در اندازه دستگاه است.

Samsung-Galaxy-Tab-S3-8-2-ITResan-Hamed-Feshki

در تصویر سه تبلت را مشاهده می‌نمایید و حتما متوجه مکان جدید و عجیب دکمه بازگشت شده‌اید. دکمه بازگشت معمولا متناسب با دکمه مولتی تسکینگ بر روی گوشی قرار می‌گیرد. نه‌تنها در این تبلت اینگونه نیست بلکه این دکمه بسیار به دکمه فیزیکی هوم نزدیک شده است. به نظر نمی‌رسد این قرارگیری ایرادی در طراحی عکس باشد، (برخلاف گفته منبع!) هرچند بعید است که سامسونگ دکمه بازگشت را این گونه طراحی کند. ضمنا در عکس‌های منتشر شده توسط TENAA دکمه‌ها در جای استاندارد خود قرار گرفته‌اند. به‌جز دکمه بازگشت، این عکس دقیقا شبیه عکس منتشر شده توسط TENAA است اما در اینجا دو رنگ از این دستگاه را مشاهده می‌کنیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از TENAA، تبلت گلکسی تب S3 سامسونگ از صفحه نمایش ۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸، ۳ گیگا‌بایت رم و ۳۲ گیگا‌بایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. احتمالا پردازنده ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲ برای این تبلت انتخاب شده و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری نیز قسمتی از بسته بندی این گوشی خواهد بود. دوربین ۸ مگا‌‌پیکسلی در پشت دستگاه قرار دارد و دوربین جلو این دستگاه نیز ۲ مگا‌پیکسلی است. اندروید ۶ مارشملو با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز از ابتدا بر روی این تبلت نصب شده است. ابعاد این تبلت ۲۷۲ گرمی، ۱۹۸.۶×۱۳۴.۸×۵.۶ میلی‌متر خواهد بود.

2 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با سامسونگ گلکسی Tab S3”

  1. از مشخصاتش که برمیاد تبلت خوبی باشه. البته حس می کنم تلبت ها دارن به پایان عمرشون نزدیک میشن. مگر اینکه شرکت ها بیان و یه تغییرای خاص تو این محصولات به وجود بیارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH