بزرگ‌ترین مرکز خدمات هواوی در بازار موبایل ایران افتتاح شد

ظهر دیروز و در مراسمی خبری که در بازار موبایل ایران برگزار شد، هواوی از بزرگ‌ترین مرکز خدمات خود در ایران رونمایی کرد و شرکت حامی را به عنوان مرجع اصلی برای ارایه تعمیر و خدمات محصولات هواوی در ایران، معرفی نمود.

در آغاز، برای آنکه متوجه شوید در این مراسم چه گذشت، کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای زیر را ببینید.

 

در ابتدای این سمینار، تریستان تنگ، مدیر سرویس هواوی گفت: هواوی عمل به تعهدات خودش به مشتری را جز اصلی‌ترین راهکارهایش قرار داده است. امروز می‌خواهیم در راستای عمل به تعهدات‌مان، از بزرگ‌ترین مرکز خدمات هواوی در بازار موبایل ایران پرده‌برداری کنیم. در همین راستا به‌زودی خبرهای خوبی خواهید شنید و ما سعی می‌کنیم که همیشه با این اخبار، شما را خوشحال کنیم.

Huawei Service 3

پس از تنگ، نوبت به حمید شاهرخ نیا، مدیر سرویس هواوی در ایران رسید تا به ایراد سخنانی بپردازد: عمل به تعهدات برای هواوی به عنوان اصلی‌ترین راه‌کار برای رضایتمندی مشتری در نظر گرفته شده است. دوستانی که در هواوی هستند، دایما در حال فکر کردن هستند که چه نوع سرویس‌ها و خدمات بهتری، فراتر از انتظارات مشتری را پیش‌بینی کنند و در همین راستا قول‌هایی به مشتری می‌دهند که عمل به آن‌ها، اصلی‌ترین استراتژی هواوی است.

ما قبلا اعلام کرده بودیم که هواوی سبک جدیدی از خدمات پس از فروش را در ایران بنیان گذاری کرده است، به این سبک و سیاق که گارانتی هواوی سرویس، به هیچ عنوان به وارد کننده خاصی مربوط نمی‌شود و فقط مربوط به خود هواوی است. اینکه ما مستقیما مسئولیت خدمات پس از فروش را به عهده گرفته‌ایم، بدین معنی نیست که یک شرکت با نام هواوی در داخل کشور ثبت شده است تا خدمات را ارایه دهد، ما به‌خاطر تحریم‌ها و شرایطی که در ایران وجود دارد، هویت کلی هواوی سرویس را نمی‌توانیم ارایه دهیم. بنابراین باید با یک شرکتی همکاری کنیم که هم از نظر فنی دارای این توانایی باشد و هم ارتباطی به واردات و فروش محصولات ما نداشته باشد. بر همین اساس ما پس از آنکه بررسی‌هایی را در کشور انجام دادیم، با افتخار اعلام می‌کنیم که شرکت حامی را به عنوان نماینده خدمات پس از فروش هواوی در ایران انتخاب کردیم و این بدین معنی است که حامی از این به بعد عهده‌دار اجرای تعهدات و آن قول‌هایی است که هواوی به مشتریان خودش داده است. ما از حامی می‌خواهیم تا تمام انتظارات و امکانات لازم را فراهم کنند تا بتوانیم به تعهدات خودمان عمل کنیم.

Huawei Service 6

در سمینار قبلی، صحبت‌هایی مطرح گردید که در بازار به اشتباه تعبیر شد. ما یک سری استیکر معرفی کردیم که بر روی کارتن‌های گوشی‌ها خواهد بود و کارت‌های گارانتی که درون جعبه قرار می‌گرفت، ولی این بدین معنی نبود که وجود این‌ها، باعث گارانتی محصول می‌شود. این وارانتی کارت و استیکر به منزله کارت گارانتی برای گوشی‌ها نخواهد بود و فقط برای اطلاع مشتریان از نحوه چک کردن و اعتبار سنجی گارانتی گوشی‌هاست.

تمام محصولاتی که از طریق مبادی‌های قابل قبول سرویس وارد کشور شوند، شامل سرویس هواوی هستند و سایر محصولات، این خدمات را دریافت نمی‌کنند. اگر هم شرکت دومی اقدام به ارایه گارانتی برای این سری محصولات بکند، به‌هیچ عنوان مورد تایید ما نبوده و خدماتی از هواوی سرویس نمی‌گیرد.

در پایان، رامین سلطانی، مدیرعامل حامی گفت: تلاش ما این است تا بهترین خدمات سرویس را برای هواوی فراهم کنیم. ما یک شرکت مستقل هستیم و هیچ ارتباطی به توزیع و فروش محصولات نداریم و فقط به‌صورت تخصصی در ارتباط با خدمات فعالیت می‌کنیم. این باعث افتخار ماست که هواوی ما را بدین منظور انتخاب کرده است.

Huawei Service 5

پس از این صحبت‌ها، نوبت به بخش پرسش و پاسخ رسید که در ادامه، چکیده‌ای از آن را با هم مرور می‌کنیم: در خصوص انتخاب شرکت حامی یک سری فاکتورها و المان‌هایی را مدنظر قرار دادیم. این شرکت به هیچ عنوان وارد مقوله فروش محصولات ما نمی‌شود. قدرت فنی حامی، اعتبار داخل مارکت، گستره خدمات پس از فروش در کشور و همچنین توانایی اجرای سیاست‌هایی که هواوی از آن‌ها انتظار داشت، از عوامل اصلی برای انتخاب این شرکت توسط هواوی بود.

برای گوشی P9 که پرچم‌دار جدید هواوی است، ما دو سرویس ویژه را اجرا خواهیم کرد، اولین خدمات درب منزل خواهد بود که اگر مشتری با ما تماس بگیرد و IMEI گوشی را اعلام کند، در کال سنتر درخواست ایشان ثبت شده و در طی همان روز، یک پیک به منزل ایشان خواهد رفت و دستگاه را با بسته‌بندی ویژه‌ای تحویل گرفته و آن را به مرکز خدمات می‌آورد. سپس این گوشی ظرف مدت ۳ روز کارهایش انجام شده و پس از انجام کار، دستگاه به رایگان تحویل مشتری خواهد شد. همچنین اگر شما گوشی P9 را خریداری کنید و با کال سنتر تماس بگیرید، علاوه بر ۱۸ ماه گارانتی، ۳ ماه گارانتی بیشتر یعنی ۲۱ ماه را دریافت خواهید کرد.

Huawei Service 2

در خصوص گوشی‌های قدیمی به لحاظ نوع ساختار تولید محصولات هواوی، تامین قطعاتی که بازاریابی و تولید آن‌ها به پایان می‌رسد، متوقف خواهد شد. البته این بدین معنی نیست که قطعه در کشور نبوده و یا سرویس نمی‌گیرد. ما در ارتباط با این گوشی‌ها، قطعا قطعات آن‌ها را تامین می‌کنیم و اگر فرض محال را بگذاریم که قطعه وجود نداشته باشد، آن گوشی را عوض کرده و مدل بالاتر را به آن‌ها عرضه خواهیم کرد. حتی اگر پس از اتمام مدت گارانتی هم مراجعه کنند، ما به تفاوت را تعیین کرده و مدل جدیدتر را به وی عرضه خواهیم کرد.

شرکت هواوی قادر نیست که تشخیص دهد کدام گوشی از مجاری قانونی وارد شده و کدام‌یک از مجاری غیر قانونی؛ در واقع ما مرزبان و پلیس نیستیم. معیار ما قراردادهای فروشی است که تماما با دیلرهای ایرانی بسته می‌شود. ما با دیلر تایلند و هلند کار نمی‌کنیم. اینکه گوشی وارد شده، آیا مالیات‌های مربوطه را پرداخت کرده، در توان ما نیست. ما بر طبق سیاست‌های هواوی یک سری موارد را چک می‌کنیم و متوجه می‌شویم که آیا این گوشی برای گارانتی هواوی سرویس محلی از اعراب دارد یا خیر.

پس از این مراسم، نوبت به رونمایی از مرکز خدمات هواوی در طبقه دوم بازار موبایل رسید که در ادامه، تصاویری را از آن مشاهده می‌کنید.

Huawei Service 9 Huawei Service 8 Huawei Service 7

3 در مورد “بزرگ‌ترین مرکز خدمات هواوی در بازار موبایل ایران افتتاح شد”

  1. سعید احمدی

    هوآوی نمونه یک شرکت مدرن که داره به رحتی توسعه پیدا میکنه!
    افرین
    سونی که داره سقوط میکنه یاد بگیره!

  2. هوآوی خیلی داره خدماتش رو گسترش میده. امیدوارم کیفیت محصولاتش رو هم به همین نسبت بالا ببره و این نسبت رو همینجوری حفظ کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH