کانسپت مک‌بوک پرو جدید و تایید وجود پنل OLED لمسی

اگر از دنبال‌کنندگان آی‌تی‌رسان و علاقمندان تکنولوژی باشید و اخبار دنیای فناوری را به صورت روزانه پیگیر باشید، مطمئنا به یاد دارید که در اخبار و رسانه‌ها و طبق شایعات، نقل شد که مک‌بوک پرو جدید اپل دارای پنل OLED لمسی خواهد بود. حال کانسپت جدیدی از این دیوایس منتشر شده است و وجود این پنل را در مک‌بوک پرو جدید تأیید می‌کند.

Ming-Chi Kuo که تحلیلگر معروف KGI Securities به شمار می‌آید، پیش‌تر گزارش داده بود که اپل در مک‌بوک پرو جدید خود از پنل OLED لمسی بهره خواهد برد که جایگزین دکمه‌های فانکشن فعلی در مک‌بوک‌ها خواهد شد. به این ترتیب، دکمه‌های esc و F1 تا F12 و همچنین دکمه Power از قسمت بالایی کیبورد مک‌بوک پرو جدید حذف شده و جای خودشان را به این پنل OLED لمسی خواهند داد.

این کانسپت توسط شخصی به نام Cameron که یکی از اعضای وبسایت ۹to5Mac است، طراحی شده است و برای اجرای آن از مدل مکبوک‌های جدید که در وب‌سایت اپل موجود است، کمک گرفته شده است. در تصویر زیر می‌توانید تفاوت مک‌بوک پروهای فعلی و چیزی که امکان دارد در آینده تولید شود را ببینید. نظرتان در مورد این طرح و جایگزین شدن پنل OLED لمسی به‌جای دکمه‌های فانکشن چیست؟!

۲۶۴۱۴۸-۶۴۰

2 در مورد “کانسپت مک‌بوک پرو جدید و تایید وجود پنل OLED لمسی”

  1. مک بوک هارو همیشه به خاطر طراحی خوشگل شون تحسین کردم. اینجوری زیباتر و کاربردی تر هم میشه. اگه بشه اون پنل لمسی رو شخصی سازی هم کرد که دیگه فوق العاده میشه. شدیدا منتظرم بیاد تا ببینیم تکلیف چیه و جریان چجوریاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH