بازطراحی گلکسی نوت ۶ سامسونگ بر اساس نقشه‌های فنی افشا شده

ترکیب نقشه‌های فنی افشا شده توسط افشاگر معروف OneLeaks@ و طراحی سه‌بعدی استادانه سایت uSwitch منجر به خلق یک رندر سه‌بعدی از شکل و شمایل احتمالی گلکسی نوت ۶ سامسونگ شده است.

این طرح اولیه، یک صفحه نمایش با دو لبه خمیده را به نمایش می‌گذارد؛ درست شبیه گلکسی S7 Edge. درگاه قلم S Pen نیز به عنوان جزئی لاینفک از فبلت‌های سری نوت در قسمت پایین و سمت راست این طرح نقش بسته است. اندازه صفحه نمایش نیز چیزی بین ۵.۷ و ۵.۸ اینچ است.

در این میان یک جابجایی درخور توجه در پایین گوشی رخ داده و یک USB نوع C چشم‌نواز، جایگزین پورت microUSB 2.0 خسته کننده شده است.

از دیگر ویژگی‌های نادر این فبلت می‌توان به اضافه شدن مجموعه‌ای از سنسورها در بالای صفحه نمایش آن اشاره کرد، از جمله سنسور تشخیص عنبیه (Iris) که به تازگی معرفی شده است (یک جایگزین برای سنسور اثر انگشت).

نوت ۶ دارای ابعادی به اندازه ۱۵۳.۵*۷۳.۹*۷.۹ میلی‌متر خواهد بود. این ابعاد باعث می‌شود که این فبلت، باریک‌تر از نوت ۵ و دارای اندازه‌ای بین گلکسی S7 Edge و نوت ۵ باشد.

در هر صورت، شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسند حاکی از آن هستند که سامسونگ به‌جای نوت ۶ از نوت ۷ برای نام‌گذاری این فبلت استفاده خواهد کرد، شاید به این خاطر که می‌خواهد نام آن با نام گوشی‌های گلکسی سری اس هماهنگ باشد.

Samsung-Galaxy-Note-6-01

Samsung-Galaxy-Note-6-02

Samsung-Galaxy-Note-6-04

1 در مورد “بازطراحی گلکسی نوت ۶ سامسونگ بر اساس نقشه‌های فنی افشا شده”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH