کفش هوشمند لنوو رونمایی شد

این روزها بازار گجت‌های هوشمند از تلفن‌های هوشمند و تبلت فراتر رفته و به زندگی و وسایل روزمره سرک کشیده است. کفش‌های هوشمند نیز یکی از همین وسایلی است که نشان می‌دهد شرکت‌های بزرگ فناوری حتی حواسشان به راه رفتن ما نیز هست.

لنوو نیز یکی از همین کمپانی‌هاست که علاقه‌مند به تجربه‌ها و تولیدات جدید در بازار گجت‌های هوشمند است. از سال گذشته زمزمه تولید کفش‌های هوشمند لنوو به گوش می‌رسید که به قابلیت منحصربه‌فردی برای اندازه‌گیری و نمایش حالت شخص مجهز بود، هرچند لنوو پس از معرفی این کفش هوشمند اطلاعات دقیق‌تری از آن را منتشر نکرد اما دیروز در جریان معرفی محصولات جدید خود جزئیات بیشتری از این کفش هوشمند را منتشر کرد.

lenovo-smart-shoes-tech-world-2016-10.0

این کفش دارای ماژول CurireTM اینتل است که می‌تواند اطلاعات مربوط به‌تناسب اندام و میزان کالری مصرفی و هم‌چنین تعداد گام‌های فرد را مشخص و محاسبه کند و گزارش‌های مربوط را به تلفن هوشمند کاربر ارسال کند. علاوه بر امکانات جالب مربوط به تندرستی، این کفش هوشمند از فناوری شارژ وایرلس برای پشتیبانی در بازی‌های کنسول‌های مختلف و یا موبایل نیز بهره گرفته تا کاربران بتوانند با این کفش هوشمند و اتصال آن به کنسول‌های بازی از جنبه سرگرمی آن نیز لذت ببرند. این کفش هوشمند، به شکل کتانی طراحی‌شده تا ورزشکاران و علاقه‌مندان به پیاده‌روی به‌راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. ضمن اینکه طراحی این کفش به‌گونه‌ای است که انتهای کفش درخشان بوده و چراغ‌هایی در زیر آن تعبیه‌شده است.
screen-shot-2016-06-09-at-1-37-19-pm

2 در مورد “کفش هوشمند لنوو رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH