گوشی‌های جدید سامسونگ با صفحات خمیده در نمایشگاه MWC سال آینده رونمایی خواهند شد

چندین سال است که گوش‌هایی با صفحات خمیده، وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده‌اند. حال سوالی که مطرح می‌شود، جدا از مسئله ساخت صفحات خمیده، چگونگی استفاده از آنها در گوشی‌ها هوشمند است به طوری که تمام قابلیت‌ها گوشی‌ها هوشمند را پوشش دهند.

اخیرا این موضوع مطرح شده‌ است که صفحاتی با قابلیت اینکه به طور کامل خم شوند، ساخته شود و حتی در این زمینه شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ و لنوو، آخرین محصولات و دست آورد‌های خودشان را در هفته‌های گذشته معرفی کرده‌اند.

در هفته گذشته هم سامسونگ خبری را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه دو گوشی جدید با صفحات خمیده را در نمایشگاه MWC سال آینده معرفی خواهد کرد.

حال ما اخباری در زمینه آینده گوشی‌هایی با صفحات خمیده با تمرکز بر محصولات سامسونگ و از زبان مدیر عامل این شرکت در آمریکای شمالی، “جرج لی” داریم که در مورد کارهایی که شرکت سامسونگ در این زمینه انجام داده و خواهد داد صحبت‌هایی را منتشر کرده‌اند.

او در ابتدا، به مسیری که سامسونگ در ساخت اینگونه صفحات طی کرده اشاره‌ای کرد و مهم‌ترین چالش در این زمینه را ارایه این محصولات با قیمتی مناسب بیان کرد.

خبر خوب در مورد استفاده از صفحات خمیده در گوشی‌های هوشمند، این است که مدیر عامل سامسونگ مطرح کرده‌ که محصولات جدید این شرکت و همچنین، نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند با قابلیت خم شدن به طور کامل را تا سال آینده معرفی خواهد کرد.

حال این که حدس می‌زنیم که سامسونگ تا سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه MWC یا اینکه در بازه زمانی اواخر فوریه تا اوایل مارس ۲۰۱۷ این محصولات را معرفی کند.

باید منتظر بمانیم تا ببینم سامسونگ در زمان ارایه این محصولات خلاقانه، چه ایده‌های نوینی را به کار گرفته‌ است و کیفیت این صفحه نمایش‌ها، چه فرقی با نسل‌های قبلی دارند.

1 در مورد “گوشی‌های جدید سامسونگ با صفحات خمیده در نمایشگاه MWC سال آینده رونمایی خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH