دو اسمارت فون جدید و بسیار قدرتمند، از ZTE!

اگر سری به مقالات قبلی سایت زده باشید، حتما میتوانید اسمارت فون کمپانی ZTE را در نمایشگاه MWC به خاطر آورید! این کمپانی ،در ادامه برای کسب موفقیت های بیشتر،همانند سایر رقبای قدرتمند و چینی صفت خود از قبیل: هواوی با تولید 2 اسمارت فون جدید و معرفی ایشان، جدیت خود را برای غرق کردن خود در دنیای بسیار پهناور اسمارت فون ها نشان داده و به همگان ثابت نموده اند.

grand-memo یکی از این دو اسمارت فون بسیار جادویی و فوق العاده، ZTE Grand MEMO لقب گرفته و نسخه چینی آن با پردازنده 4 هسته ای و بسیار قدرتمند Snapdragon S4 Pro همراه است و همچنین یک رم 1 گیگابایتی را نیز در خود، جای داده است. بعضی از مشخصات آن، افراطی بودن و بیش از حد جدی گرفتن مبارزه گرند ممو، با کهکشانی ها نوشتاری سامسونگ، نینجاهای ژاپنی سونی ملقب به اکسپریا زد، برادران چند قلوی اچ تی سی و در آخر سلسله شکوهمند سیب دوستان اپل، را نشان میدهد. کمپانی ZTE یک صفحه نمایش 5.7 اینچی را در پسر اول و نوظهور خود به کار برده است که رزولیشن اچ دی را نیز دارا میباشد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی که قادر است با رزولیشن فول اچ دی فیلم برداری نماید چیزی نیست که به این راحتی ها از آن گذشت و قیدش را زد و در آخر باتری 3200 میلی آمپری آن، میتواند بسیاری را به گرند مِمو، جذب نماید. یک نسخه دیگر از گرند ممو، از پردازنده سری 600 یا 800 اسنپ دراگون بهره گرفته و رم 2 گیگابایتی را برای بی رقیب بودن هرچه بیشتر خود، به مشخصات سخت افزاری خود اضافه نموده است.

grandssاسمارت فون دوم کمپانی ZTE، که Grand S نامیده میشود یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده چهارهسته ای Qualcomm Snapdragon S4 با ظرفیت کاری 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته، یک رم 1 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر به صورت فول اچ دی را برای بهبود کارآیی خود برگزیده است گرچه باتری 1780 میلی آمپری آن میتواند به عنوان مانعی، در سر راه گرند اس، قرار گیرد و موفقیتش را سد نماید! به نظر شما کدامیک از 2 پسر نوظهور و چشم بادامی و چینی لقب، کمپانی ZTE میتواند در مقابل کهکشانی های چهارم و شاهزاده 5s اپل و اکسپریاهای معرفی نشده و بسیار وارد سونی ،سینه سپر نموده و به صورت جدی، به مبارزه و جدل برای ایشان بپردازد؟!

2 در مورد “دو اسمارت فون جدید و بسیار قدرتمند، از ZTE!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH