وان‌پلاس ۳ با اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم رسما معرفی شد

کمپانی وان‌پلاس (OnePlus) برای افرادی که دنیای تلفن‌های هوشمند و تحولات آن را پیگیری می‌کنند نام آشنایی است، کمپانی که با تولید گوشی‌های هوشمند با امکانات فوق‌العاده اما قیمت کم به شهرت رسیده است. این برند چینی خوش‌نام پس از شایعات فراوان، سرانجام از نسل سوم گوشی‌های خود با نام وان‌پلاس ۳ پرده‌برداری کرد تا چشم‌مان به جمال افسانه‌ای جدید با قیمتی فوق‌العاده از این شرکت روشن شود.

شما در وان پلاس ۳ با گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED روبه‌رو می‌شوید که فول اچ‌دی است و رنگ‌های درخشان و روشن‌تری به چشمان کاربران هدیه کند؛ اما جذابیت این گوشی تازه‌وارد به این همین‌جا ختم نمی‌شود چرا که وان‌پلاس ۳ به تکنولوژی جدیدی بانام Dash Charge مجهز شده که ظرف نیم ساعت ۶۰ درصد باتری را شارژ می‌کند. پردازش این گوشی هوشمند را اسنپدراگون ۸۲۰ بر عهده داشته تا به همراه رم ۶ گیگابایتی یک محصول قدرتمند لقب بگیرد. حافظه این گوشی ۶۴ گیگابایت است اما خبری از پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیست.

OnePlus-3 (2)

اما از هرچه بگذریم سخن از دوربین خوش‌تر است! دوربین اصلی وان‌پلاس ۳ کیفیت خوب ۱۳ مگاپیکسلی باقابلیت فوکوس اتوماتیک، لرزش‌گیر اپتیکال و هم‌چنین دیافراگم  f/2.0 را داراست و قادر به ثبت ویدئوهای با کیفیت ۴K است. دوربین سلفی وان‌پلاس ۳ نیز کیفیت ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد. تصاویر زیر کیفیت دوربین این گوشی را نشان می‌دهد:

OnePlus-3-official-camera-test-photos (1)

OnePlus-3-official-camera-test-photos

کمپانی وان‌پلاس در طراحی نسل سوم گوشی‌های خود سنگ تمام گذاشته، بدنه وان‌پلاس ۳ تماما فلزی بوده و از جنس آلومینیوم است و ضخامت ۷.۳۳ میلی‌متری دارد.

نکته جالب‌توجه درباره وان‌پلاس ۳ این است که سه مدل متفاوت از این گوشی برای بازار ایالات‌متحده (آمریکای شمالی)، بازار اروپا و بازار چین تدارک دیده‌شده است که هر مدل با توجه به امکانات سیم‌کارت‌ها و پشتیبانی از اینترنت‌های متفاوت به بازار همان کشور عرضه می‌شود. وان‌پلاس ۳ به قیمت ۴۰۰ دلار در آمریکا و هم‌چنین ۴۰۰ یورو در اروپا در رنگ‌های طلایی و خاکستری به فروش خواهد رسید.

OnePlus-3 (4)

سایر مشخصات وان‌پلاس ۳:

ابعاد ۱۵۲.۷ در ۷۴.۷ در ۷.۳۵ میلی‌متری

وزن ۱۵۸ گرمی

سیستم‌عامل اکسیژن OS بر پایه اندروید ۶.۱ مارشملو

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

پشتیبانی از قابلیت‌های Dark Mode و Dash Charge

OnePlus-3 (3)

3 در مورد “وان‌پلاس ۳ با اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH