گوگل در حال کار بر روی نسل بعدی کروم‌بوک پیکسل است

خط تولیدات Pixel شرکت گوگل در ابتدا منحصر به چندین مدل از لپ‌تاپ‌‌ها از جمله اولین و دومین نسل از کروم‌بوک پیکسل‌ها با سیستم عامل کروم و تبلت اندرویدی Pixel C که سال قبل توسط گوگل معرفی شد، بوده‌ است.

در همین حال، حدس و گمان‌هایی در زمینه پروژه بعدی گوگل وجود دارد که بر طبق آن‌ها گفته می‌شود  که نسخه جدیدی از کروم‌بوک پیکسل در راه است. همچنین در لیست مشاغل مورد نیاز شرکت گوگل، نیاز شدیدی به یک مهندس کیفی برای پروژه‌ کروم‌بوک پیکسل مشاهده شده است.

درحالی که این موضوع به طور حتم نمی‌تواند مشخص کند که گوگل در حال کار کردن بر روی نسخه جدیدی از کروم‌بوک است، اما با توجه به اعلانیه گوگل که دنبال شخص خاصی برای “تغییر بازی” است، حتما به ارایه نسل جدید کروم‌بوک پیکسل برای جایگزین کردن نسخه ۲۰۱۵ آن می‌رسیم. اوایل امسال گوگل اقدام بر متوقف کردن فروش نسخه ۹۹۹ دلاری کروم‌بوک،که با ۸ گیگابایت رم عرضه شده بود، کرد که تنها یک انتخاب آن هم مدل ۱۶ گیگابایتی با قیمتی حدود ۱.۲۹۹ دلار برای کاربران گذاشته بود و این عمل می‌تواند به منظور فراهم کردن زمینه برای عرضه‌ نسخه جدیدی از کروم‌بوک پیکسل باشد.

در توضیحاتی که در فراخوان شغل شرکت گوگل مطرح شده بود جزییات آن چنانی برای پی بردن به ظاهر و مشخصات سخت‌افزاری آن ذکر نشده است. بنابراین حدس زدن در این باره را نیز برای ما سخت‌تر کرده است. علاوه بر این، بهتر است بدانید مهندسی که قرار است استخدام شود در قسمت تولید و زنجیره تامین مشغول به کار خواهد شد و این موضوع به این معناست که آن شخص به طور مستقیم با قسمت سخت افزاری و طراحی خارجی آن در ارتباط است. همچنین با توجه به توضیحات، قیمت پایه و اصلی این سری از کروم‌بوک پیکسل نامشخص است اما با توجه به قیمت نسل‌های پیشین می‌توانیم رنج قیمتی آن‌ را بفهمیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH