تبلت جدید سامسونگ ابزارهای سرگرمی خانه شما را کنترل خواهد کرد

شرکت سامسونگ چند سال پیش کمپانی Boxee را که در زمینه تجهیزات سرگرمی خانگی فعال بود به مالکیت خود در آورد. از آن زمان تاکنون فعالیت چندانی از این شرکت زیر مجموعه سامسونگ دیده نشدi به جز این که عنوان شد سامسونگ برنامه‌هایی برای اتاق نشیمن کاربران دارد. غول کره‌ای با همراهی Boxee در حال برنامه ریزی برای تولید محصولی بوده که به همه‌کاره اتاق نشیمن شما تبدیل شود و کنترل تمام ابزارهای سرگرمی خانه مانند تلویزیون، سیستم صوتی و … را با استفاده از چند اپ به دست بگیرد. تا به حال مشخص نبود گجتی که قرار است این کار را برای ما انجام دهد دقیقا چه خواهد بود، اما به تازگی تبلتی رویت شده که در نگاه اول به نظر می‌رسد برای این کار توسعه داده شده است.

محصول مشترک سامسونگ و Boxee هیچ‌گاه به بازار راه پیدا نکرد، اما سامسونگ برای این که مجبور نشود تیم Boxee را در بخش دیگری به کار بگیرد و ماهیت این شرکت زیر مجموعه‌اش را تغییر دهد، تصمیم گرفت تا با همکاری آن نمونه آزمایشی تبلتی را تولید کند. این تبلت به عنوان یک هاب مرکزی برای تمامی دستگاه‌های مرتبط با سرگرمی در خانه عمل می‌کند و با استفاده از مجموعه نرم افزاری مخصوصی، نه تنها آن‌ها را کنترل می‌کند بلکه به کاربر امکان می‌دهد تا محتوا را در تبلت خود هم مشاهده کند. ظاهر این تبلت از وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه مادون قرمز به عنوان یک ریموت، پورت میکرو USB، اسپیکر، کلید پاور که برای روشن کردن تبلت و تلویزیون میزبان به کار برده می‌شود، کلیدهای صدا و کلید فیزیکی هوم در جلوی دستگاه خبر می‌دهد.

مشخص نیست که این تبلت از کدام نسخه اندروید استفاده خواهد کرد، اما منوی کلید پاور شبیه به نسخه ۴.۴ یا همان کیت‌کت است که حالا قدیمی شده و تصویری که هنگام بوت شدن منتشر شده هم شبیه به تبلت‌های قدیمی سامسونگ است که از نسخه ۴.۴ استفاده می‌کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH