با Trobla آشنا شوید: یک اسپیکر خانگی قدرتمند با طراحی خاص!

با وجود پیشرفت روز افزون در دنیای تکنولوژی، فکر نمی‌کنم انتظار شما از یک اسپیکر خانگی به اندازه‌ای باشد که این محصول، بتواند شما را به طبیعت بازگرداند. اما باید خدمت شما عرض کنیم که این اتفاق به وسیله اسپیکر Trobla میسر شده است. این اسپیکر کاملا به وسیله دست ساخته شده و هیچگونه مدار الکتریکی یا قطعاتی از این قبل در آن وجود ندارد. این اسپیکر می‌تواند صدای پخش شده از تلفن هوشمند شما را با تکیه بر تکنولوژی آکوستیک طبیعت، تا چندین برابر قدرت ببخشد. دیگر لازم نیست که نگران شارژ آن نیز باشید. چرا که این اسپیکر هیچ نیازی به شارژ شدن ندارد. طراحی آن نیز بسیار هوشمندانه، زیبا و شکیل صورت گرفته است.

اسپیکر Trobla در دو طرح چوب افرا و گردو عرضه می‌شود. محفظه اختصاص یافته برای قرار‌گیری تلفن‌های هوشمند، قابلیت پشتیبانی از بسیاری از پرچمداران را داراست. اما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از خرید این محصول، حتما مشخصات آن را مطالعه کنید تا متوجه شوید که دیوایس شما با این اسپیکر سازگاری دارد یا خیر.

افرادی که علاقه به لوازم چوبی و یا وسایل خاص دارند، مطمئنا با دیدن و استفاده از این اسپیکر، لذت بسیار زیادی را خواهند برد. این اسپیکر تنها ۹۹ دلار قیمت گذاری شده است که تقریبا مناسب به نظر می‌رسد. تصاویر اسپیکر Trobla را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

1 در مورد “با Trobla آشنا شوید: یک اسپیکر خانگی قدرتمند با طراحی خاص!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH