گوگل‌کست به دل کروم نشست؛ دیگر نیازی به افزونه نیست!

از زمان معرفی قابلیت استریم گوگل‌کست تا امروز همیشه این سوال باقی مانده بود که چرا در مرورگر گوگل کروم برای استفاده از آن نیازمند نصب افزونه هستیم؟! معمولا سرویس‌ها و محصولات یک شرکت با یکدیگر بایستی در تعامل و هماهنگی کاملی باشند. این چیزی است که در اکوسیستم شرکت اپل به وضوح آن را می‌بینیم و این شرکت نیز بخاطر هماهنگی بالای سرویس‌هایش همیشه به خود می‌بالد.

اما گوگل نیز بیکار ننشسته و دستی دوباره بر روی محصولات و خدمات خود می‌کشد. از یک شکل کردن لوگوی آن‌ها گرفته تا ادغام و هماهنگی بیشتر در کارکرد که در نهایت باعث سهولت استفاده کاربر می‌شود. اینبار گوگل به سراغ سرویس استریم خود رفته و در آخرین بروزرسانی مرورگر گوگل کروم، پشتیبانی از گوگل کست را قرار داده است. بدین شکل دیگر برای استریم محتوای در حال پخش از مرورگر گوگل کروم نیازی به استفاده از افزونه و انجام کارهای اضافی نیست. البته باید دقت کنید که گوگل‌کست را با کروم کست اشتباه نگیرید. هرچند تشابه نامی دارند ولی گوگل‌کست نام سرویس استریم و کروم کست نام سخت افزار دانگل شکلی است که در صورت عدم پشتیبانی تلویزیون از گوگل‌کست باید آن را خریداری و به تلویزیون خود وصل کنید.

ITresan-Style-800X600

حالا با توجه به تصویر بالا در منوی سمت راست مرورگر کروم قسمت کست اضافه شده است تا به‌راحتی قابل دسترس باشد. اگر شما هم با استفاده از افزونه‌ها استریم محتوا روی تلویزیون را انجام می‌دادید، حالا دیگر می‌توانید افزونه را از روی مرورگر خود پاک کنید تا بدین شکل به سرعت بالاتر آن نیز کمک کرده باشید. لطفا اگر پیشنهاد یا تجربه‌ای در این‌باره دارید با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH