معرفی اپلیکیشن Elevate: مغز خود را به چالش بکشید!

اپلیکیشن Elevate یکی از معروف‌ترین اپ‌ها در زمینه تمرین فعالیت‌های ذهنی و به چالش کشیدن توانایی‌های ذهن شما مانند ریاضی، مکالمه، تمرکز، حافظه، پردازش اطلاعات، درک مطلب، مهارت‌های شنیداری و غیره است. پس از ثبت نام در Elevate و انجام ارزیابی اولیه، این اپ به طور تصادفی برنامه روزانه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد که شامل مهارت‌های مختلف است.

با استفاده مستمر از این اپ شما مهارت‌هایی را در خود تقویت می‌کنید که در بهبود خلاقیت، قدرت ذهنی و البته اعتماد به نفس نقش مهمی دارند. از ویژگی‌های مهم Elevate می‌توان به وجود ۳۵ بازی فکری مختلف در نسخه رایگان، ثبت مهارت‌های کسب کرده با جزئیات، برنامه روزانه منحصر به هر کاربر که با توجه به توانایی فرد مهارت‌ها را اولویت بندی می‌کند، سخت شدن تدریجی تمرینات برای به چالش کشیدن ذهن، تقویم ثبت فعالیت‌ها در هر روز، هفته و ماه،‌ قابلیت مرور دوره‌های طی شده و … اشاره کرد.

تیم طراحی Elevate در همکاری با متخصصان آموزشی و بر اساس تکنیک‌های اثبات شده در امر یادگیری، این اپلیکیشن را طراحی نموده و الگوریتم به کار رفته برای این اپ با استفاده از جستجو و تحقیقات شناختی در مطالعات مرتبط با حافظه و تمرکز توسعه یافته تا بتواند برای هر فرد برنامه خاص خودش را ارایه دهد. بنابراین با وجود چنین قابلیت‌هایی و با توجه به اینکه برخی از مهارت‌ها مشابه مهارت‌های مورد نیاز زبان آموزان است،‌ می‌توان از آن برای یادگیری زبان هم استفاده کرد. تمام این ویژگی‌ها که بیان نمودیم برای نسخه رایگان اپ است و با خرید نسخه حرفه‌ای آن شما از امکانات بیشتر و بدون محدودیت بهره خواهید برد.

همچنین Elevate به عنوان اپلیکیشن برگزیده در پلی استور گوگل و اپ استور انتخاب شده است.

Google-Play-icon-bag-new

Available_on_the_App_Store_(black)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH