ال‌جی از گوشی‌های X5 و X Skin پرده برداشت

در سال جاری کمپانی ال‌جی سعی کرده تا با تولید طیف جدیدی از میان‌رده‌های اقتصادی سری K و X جایگاه خود را در بازار این رده از اسمارت فون‌ها تثبیت کند. ماه گذشته این شرکت مدل‌های X Power ,X S tyle ,X Mach و X Max را معرفی کرد و امروز هم دو عضو جدید به این خانواده اضافه کرد. ال‌جی امروز گوشی‌های X5 و X Skin را در وطن خود معرفی کرد که هر دو گوشی به طور پیش فرض از اندروید ۶.۰ استفاده می‌کنند.

ال‌جی X5 به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD مجهز است. در این گوشی از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. پردازنده استفاده شده از نوع ۴ هسته‌ای بوده که البته مدل و شرکت سازنده آن نامشخص است اما می‌دانیم فرکانس آن ۱.۳ گیگاهرتز است. این گوشی از دو سیم‌کارت و فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند. ابعاد X5 برابر ۱۵۱.۶ در ۷۶.۹ در ۷.۲ میلی متر و وزن آن ۱۳۳ گرم است.

ال‌جی X Skin اما از صفحه کوچک‌تر ۵ اینچی HD بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به رم  ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل ارتقا با میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت)، پردارنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی،‌ پشتیبانی از دو سیم کارت و فناوری ۴G است. ابعاد X Skin معادل ۱۴۴.۸ در ۷۱.۴ در ۶.۹ میلی متر  و وزن آن ۱۲۲ گرم است.

ال‌جی X5 در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت ۱۷۳ دلار و مدل X Skin هم در رنگ‌های تیتانیومی و طلایی و با قیمت ۲۰۰ دلار در کره به فروش می‌رسند. کره‌ای‌ها هنوز اعلام نکرده‌اند که این دو مدل را به طور جهانی هم عرضه خواهند کرد یا خیر!

LG-X5_1 LG-X-Skin_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH