رندرهایی از شیائومی Mi 5s با دوربین دوگانه

در هفته‌های گذشته دو گوشی هوشمند Mi Note 2 و Mi 5s از شیائومی بسیاری از شایعات را به خود اختصاص داده‌اند. هر دو گوشی در ما‌‌ه‌های آینده معرفی خواهند شد، البته تاریخ دقیقی از زمان رونمایی Mi 5s عنوان نشده، اما طبق شایعات Mi Note 2 در ۲۵ جولای یا در ماه آگوست معرفی خواهد شد. هر دو گوشی از مشخصات مناسب و کیفیت ساخت بالایی بهره‌مند هستند و رندری که به تازگی از Mi 5s منتشر شده هم همین موضوع را تایید می‌کند.

تصویر زیر اولین نمونه از ظاهر Mi 5s را در اختیارمان می‌گذارد که نسخه دیگری از پرچم‌دار فعلی شیائومی، یا همان Mi 5 است ولی به نظر می‌رسد در طراحی ظاهری با Mi 5 تفاوت‌هایی دارد. همان طور که می‌بینید دوربین اصلی دستگاه که پشت قرار دارد به لنز دوگانه مجهز است که یک فلاش LED دوگانه هم در کنار آن قرار گرفته. بدنه دستگاه هم از فلز و شیشه ساخته شده که البته ممکن است مانند نسخه اصلی Mi 5 از سرامیک هم در ساخت بدنه استفاده شود. گوشه‌های بدنه هم خمیدگی ظریفی دارند که ظاهر گوشی را زیباتر کرده است.

در اوایل ماه جاری اعلام شده بود که سامسونگ تامین کننده دوربین‌های دوگانه برای شیائومی خواهد بود و حال با توجه به این رندر و خبر به نظر می‌رسد Mi 5s اولین تلفن شیائومی باشد که از این دوربین‌ها استفاده می‌کند. طبق شایعات انتظار داریم مشخصات زیر را در این گوشی شاهد باشیم:

  • چیپ اسنپدراگون ۸۲۱ (که البته هنوز به طور رسمی معرفی نشده)
  • رم ۴ یا ۶ گیگابایتی
  • اندروید مارشملو ۶.۰ به همراه رابط کاربری MIUI 8
  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچی

به احتمال زیاد این گوشی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد.

Xiaomi-Mi-5s-render_1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH