ایسوس از زن‌فون ۳ مکس و زن‌فون ۳ لیزر در ویتنام پرده برداشت

گوشی‌های ایسوس زن‌فون ۳ لیزر و زن‌فون ۳ مکس به طور رسمی در کنفرانس این شرکت در ویتنام معرفی شدند. همانند نسل قبل انتظار داریم گوشی‌های اقتصادی با بهبود عملکرد در بخش‌های باتری و دوربین را شاهد باشیم.

دو نسخه جدید از زن‌فون ۳ از همان استانداردهای موجود در سه نسخه اولیه، یعنی زن‌فون ۳،‌ زن‌فون ۳ مکس و زن‌فون ۳ دیلاکس پیروی می‌کنند که در ماه مه معرفی شدند. به نظر می‌رسد ایسوس نام و برند مناسب خود را برای برای گوشی‌هایش پیدا کرده است. همانند نسل قبل، در زن‌فون ۳ باز هم شاهد نسخه‌های مختلفی مانند لیزر، دیلاکس و مکس بودیم.

زن‌فون ۳ لیزر همان نسخه استاندارد پرچم‌دار ایسوس، زن‌فون ۳ است که در بخش دوربین بهبودهایی به خود دیده. زن‌فون ۳ مکس هم عمر باتری بیشتری را ارایه می‌دهد. هر دو گوشی از اندروید ۶.۰ به همراه رابط کاربری ZenUI بهره می‌برند.

همان‌طور که از نام زن‌فون ۳ لیزر برمی‌آید،‌ این گوشی با سیستم فوکوس خودکار لیزری همراه است. به گفته ایسوس دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی که از فناوری PixelMaster این شرکت هم بهره می‌برد، می‌تواند تنها در ۰.۰۳ ثانیه روی سوژه فوکوس کند.

بخش عکاسی این دوربین مجهز به یک سنسور لرزش‌گیر الکترونیکی تصاویر یا EIS (با لرزش‌گیر اپتیکال یا OIS اشتباه نگرید) و سنسور تصحیح رنگ‌هاست. به طور کل در عمل مشاهده شده که تصاویر ثبت شده توسط دوربین زن‌فون ۳ لیزر از تصاویری که دوربین ۲۳ مگاپیکسلی زن‌فون ۳ دیلاکس می‌گیرد هم بهتر هستند. هر دو نسخه زن‌فون ۳ و زن‌فون ۳ دیلاکس به لرزش‌گیر اپتیکال مکانیکی یکپارچه مجهزند.

باقی مشخصات زن‌فون ۳ لیزر تقریبا مشابه نسخه استاندارد زن‌فون ۳ است، مانند صفحه ۵.۵ اینچی FHD،‌ رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سنسور تشخیص اثر انگشت که تمامی این مشخصات در یک بدنه فلزی به باریکی ۷.۹ میلی‌متر قرار دارند. هنوز قیمت جهانی این گوشی اعلام نشده اما ایسوس آن را به قیمت ۲۷۰ دلار در بازار ویتنام خواهد فروخت.

ویژگی بارز زن‌فون ۳ مکس باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری آن است، این گوشی یک مدل ارتقا یافته نسبت به زن‌فون ۲ مکس است که سال گذشته معرفی شد و باتری ۵ هزار میلی آمپری داشت. زن‌فون ۳ مکس به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع IPS مجهز است که رزولوشن FHD دارد و در کنار آن ایسوس رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و سنسور اثر انگشت را برای آن در نظر گرفته است. قیمت این دستگاه‌ هم در ویتنام ۲۰۰ دلار خواهد بود.

متاسفانه مشخصات کاملی از سخت افزار و قیمت جهانی این دو گوشی منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید همچنان منتظر بمانیم.

Zenfone-3-Laser Zenfone-3-Max

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH