هواوی آنر ۸ در کمتر از چهار روز بیش از ۵ میلیون متقاضی داشته است!

درست چهار روز پس از معرفی گوشی هوآوی آنر ۸، بیش از ۵ میلیون نفر در چین برای خرید این گوشی تقاضا دادند. البته در طول این ثبت نام‌ها هنوز پولی پرداخت نشده و فروش رسمی در روز نوزدهم جولای آغاز می‌شود و متقاضیان در روز ۱۸ جولای باید ثبت نام خود را تکمیل کنند.

هوآوی آنر ۸ به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با شیشه خمیده ۲.۵D مجهز است که رزولوشن آن FHD است. در زیر این صفحه نمایش، چیپ کایرین ۹۵۰ قرار دارد که شامل هشت هسته‌ پردازشی و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 است. از مشخصات دیگر می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی،‌ سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. سیستم عامل پیش فرض این گوشی هم اندروید ۶.۰ است.

آنر ۸ در سه نسخه تولید شده است. نسخه ۳۲ گیگابایتی مجهز به رم ۳ گیگابایتی است و ۲۹۹ دلار قیمت دارد، نسخه ۳۲ گیگابایتی دیگری هم وجود دارد که از رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد و قیمت آن ۳۴۳ دلار است و نسخه سوم آن با حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی تولید شده که معادل ۳۷۴ دلار قیمت گذاری شده است. همچنین آنر ۸ در رنگ‌های سفید مرواریدی، طلایی، مشکی صورتی و آبی یاقوتی عرضه می‌شود.

h8t

1 در مورد “هواوی آنر ۸ در کمتر از چهار روز بیش از ۵ میلیون متقاضی داشته است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH