گردهمایی گیمرها و دوستداران گیمینگ ایران در ۳۱ تیرماه به همراه تخفیف‌های استثنایی

همانطور که در اطلاعیه‌های اول و دوم رویداد گیمینگ MSI ذکر شد، مراسمی در ۳۱ تیرماه در بازار موبایل ایران برگزار خواهد شد که اتفاقات بزرگی را با خود در پی دارد. در اطلاعیه سوم این رویداد، باید به اطلاع شما برسانیم که در این مراسم می‌توانید از تخفیف‌های بسیار ویژه و استثنایی  ۱۰% و ۵ درصدی نیز برای خرید لپ‌تاپ‌های MSI استفاده کنید.

MSI01

حضور در این مراسم برای تمامی علاقه‌مندان دنیای کامپیوتر و گیمینگ آزاد و رایگان است. اما در این مراسم قرار است شاهد چه اتفاقاتی باشیم؟

  • آشنایی با آخرین محصولات گیمینگ MSI و فناوری‌های به‌کار رفته در آن‌ها
  • فرصتی برای تجربه‌ای بی‌نظیر از واقعیت مجازی (VR) با پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها برای شما علاقه‌مندان
  • گفت‌وگویی دوستانه با شهریار شاکی (DeMiGoDSH) یکی از بهترین گیمرهای حرفه‌ای ایران و جهان و دارای عناوین متعدد جهانی
  • قرعه‌کشی‌های جذاب بین حاضرین برای اهدای هدیه‌های ارزشمند
  • و البته بن‌های تخفیف‌ استثنایی ۱۰درصد و ۵درصد برای خرید لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI

بدین شکل افرادی که مایل به خرید لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI هستند، با حضور در این مراسم فرصتی بی‌نظیر دارند تا از تخفیف‌ بسیار خوبی بهره‌مند شوند. شما می‌توانید در روز ۳۱ تیرماه (روز برگزاری مراسم) بن تخفیف ۱۰% و در روزهای یکم تا دهم مردادماه ۹۵ از بن تخفیف ۵% برای خرید لپ‌تاپ‌های MSI استفاده کنید. پس اگر خود یا اطرافیان‌تان قصد خرید لپ‌تاپ دارید، این فرصت ویژه را از دست ندهید!

MSI02

همان‌طور که گفتیم حضور در این مراسم آزاد و رایگان است، بنابراین از همه شما دعوت می‌کنیم تا در روز ۳۱ تیرماه ۹۵ ساعت ۱۴ تا ۱۷ در بازار موبایل ایران (واحد ۳۰۱) واقع در خیابان حافظ تهران حضور داشته باشید تا این رویداد بزرگ را از دست ندهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH