معرفی غول بعدی نوکیا در ۲۴ اردیبهشت!

nokia-blue

دو روز پیش نوکیا طی ارسال دعوت نامه‌ای، همه را برای نمایش غول بعدی خود در روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) فرا خواند اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود! اگر خبرها را دنبال کرده باشید ،حتما با شایعاتی مبنی بر ورود لنز ۴۱ مگاپیکسلی معروف نوکیا به سری لومیا رو به رو شده‌اید. حال پس از این شایعات در یکی از پوسترهای دعوت نامه نوکیا، نکته‌ای نهفته شده که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. همان گونه که در تصویر این پوستر مشاهده می‌کنید،، در کاشی‌های گوشی جدید نوکیا ۱ میس کال و ۴ پیامک مشاهده می‌شود که تداعی کننده عدد ۴۱ است! آیا قرار گرفتن این اعداد در مقابل هم تصادفی است یا یک نکته ریز تبلیغاتی؟
پس از اعلام این خبر بسیاری از افراد دوست دار نوکیا با دقت بیشتری به عکس نگاه کرده و نکته‌ای دیگر نیز یافته‌اند! اینکه چرا پس زمینه این پوستر آبی رنگ است؟ آیا رنگ آبی تداعی کننده ویندوزفون بلو است؟ آیا مایکروسافت که این روزها با گوشی‌های فوق العاده سری لومیا جانی تازه به سیستم عامل خود بخشیده است، در نظر دارد ویندوزفون بلو را با پرچمدار جدید نوکیا معرفی کند؟ آیا نکته‌ای در کاشی‌های OutLook و موزیک که در این پوستر به نمایش درآمده نهفته شده است؟
به هر حال برای دانستن پاسخ این سوالات باید تا برگزاری کنفرانس نوکیا منتظر ماند و دید که این شرکت دراین ضیافت ۶ ساعته چه چیزی را به نمایش خواهد گذاشت.
نظر شما چیست؟ آیا پرچمدار جدید نوکیا می‌تواند با غول‌هایی که تازه وارد رقابت نفس گیر اسمارت فون‌ها شده اند به رقابت بپردازد؟

5 در مورد “معرفی غول بعدی نوکیا در ۲۴ اردیبهشت!”

  1. مگه نوکیا غولم داره…..
    غول یعنی galaxy s4
    htc one
    experia z
    بابا این نوکیا یه huawei هم نمیشه .گوشیاشو نگاه کن ادم حال میکنه .حالا نوکیا دوربین ۴٠ مگاپیکسلی بزنه رو گوشیاش.گوشی که واسه عکاسی حرفهای نیست هر چند که این دوربین فقط رو کاغذ قویه ولی تو عمل اون طوری که باید باشه نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH