نتایج مبارزه در گروه D آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نماینده سامسونگ و هواوی!

در گروه چهارم رقابت‌های آی‌تی‌رسان کاپ، ۴ گوشی سامسونگ S7 Edge، هواوی میت ۸، سونی اکسپریا Z5 پریمیوم و ایسوس ذن‌فون زوم حضور دارند، گروهی که در آن ۴ محصول با ملیت‌های مختلف به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

حال در اینجا قصد داریم تا نتایج رقابت‌های این گروه را در مسابقاتی که با یکدیگر داشتند مرور کرده و ببینیم در پایان کدام مدل‌ها قادر به صعود از دور اول این مسابقات خواهند شد.

نتایج دور اول

در نخستین بازی این گروه، دو گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge و سونی اکسپریا Z5 پریمیوم در رقابتی حساس به مصاف یکدیگر رفتند تا رقابتی جذاب و دیدنی بین دو گوشی پرچم‌دار اندرویدی شکل بگیرد.

s7-z5-12

در پایان این رقابت جذاب، گوشی سامسونگ توانست از مجموعه ۲۶۰۴ رای انداخته شده به صندوق از سوی کاربران، ۱۲۵۸ رای را از آن خود کند و در سوی مقابل، Z5 پریمیوم به ۱۰۶۸ رای دست یافت. ۲۷۸ نفر هم به تساوی این دو مدل حکم دادند تا در نهایت S7 Edge موفق شود که ۳ امتیاز این رقابت را از آن خود کند.

مقایسه سامسونگ گلکسی S7 Edge با سونی اکسپریا Z5 پریمیوم: دیو و دلبر!

رقابت دوم بین دو اسمارت هواوی میت ۸ و ایسوس ذن‌فون زوم در گرفت تا این گوشی‌های جینی و تایوانی، رقابت جذابی را رقم بزنند.

Logo

برنده این رقابت که در همان ابتدا هم از حریفش پیش افتاد، میت ۸ بود که توانست ۱۰۳۶ رای در مقابل ۷۲۰ رای حریف را به‌دست بیاورد و ۳۵۰ نظری که به تساوی مسابقه نظر داشتند نیز کافی نبود تا بتواند جلوی پیروزی مقتدارنه نماینده هواوی را در این مبارزه بگیرد.

مقایسه هواوی میت ۸ و ایسوس ذن‌فون زوم: مبارزان شرقی!

به این ترتیب، با پایان یافتن دور اول در رقابت‌های گروه چهارم، نتایج زیر برای جدول رده‌بندی گروه D به‌دست آمد که جایگاه مدل‌ها، نسبت به درصد آرای آن‌ها تعیین شده است.

Group-Dهم اکنون مسابقات گروه D وارد دور دوم خود شده است تا ببینیم این بار کدام گوشی در مواجهه با حریف خودشان به برتری دست پیدا خواهد کرد.

نتایج دور دوم

رقابت اول در دور دوم گروه D، بین هواوی میت ۸ و سونی اکسپریا زد۵ پریمیوم بود، دو گوشی غول پیکر که از همان ابتدا برای همدیگر خط و نشان می‌کشیدند.

Sony Xperia Z5 VS Huawei Mate 8 (15)

گوشی هواوی میت ۸ که به‌نظر می‌رسد طرفداران زیادی هم در کشور ما دارد، توانست با اقتدار و کسب ۱۴۵۲ رای در مقابل ۱۱۰۵ رای حریف، خود را پیروز این رقابت نامیده و ۳۰۰ رایی که به تساوی این رقابت هم رای دادند باز جلوی کامیابی آن را نگرفت!

مقایسه سونی اکسپریا Z5 پریمیوم با هواوی میت ۸: اژدها علیه سامورایی!

در مسابقه دوم، نماینده ایسوس یعنی ذن‌فون زوم به سراغ قهرمان سامسونگ با نام S7 Edge رفت.

Asus Zenfone Zoom Vs Galaxy S7 Edge (17)

این مسابقه در ابتدای کار با نتیجه‌ای عجیب و پیشروی محصول ایسوس آغاز شد، اما هر چه زمان گذشت، نماینده سامسونگ فاصله را کم‌تر کرده و توانست با توجه به قابلیت‌ها و شهرتی که دارد، اسمارت‌فون ایسوس را پشت سر بگذارد و با کسب ۱۲۸۰ رای در مقابل ۱۲۲۴، پیروزی خودش را جشن گرفته و همچنان یکی از بخت‌های صعود لقب بگیرد.

مقایسه سامسونگ گلکسی S7 Edge با ایسوس ذن‌فون زوم: نبردی نابرابر!

پس از پایان دور دوم، دو محصول سامسونگ و هواوی به نوعی صعود خودشان را مسجل کرده و مسابقه بعدی آن‌ها برای تعیین سرگروه خواهد بود. گوشی‌های ایسوس و سونی هم جز حذف شدگان زود هنگام مسابقات هستند.

Group-D2

نتایج دور سوم و پایانی

در گروه D رقابت‌های آی‌تی‌رسان کاپ، دو گوشی گلکسی S7 Edge و هواوی میت ۸ صعود خودشان را پیش از این مسجل کرده بودند و تنها برای سرگروهی با یکدیگر بایستی به رقابت بر می‌خواستند.

mate-vs-s7-7

در این مسابقه که حواشی زیادی را نیز به همراه داشت، گوشی S7 Edge توانست تعداد آرای خودش را به ۱۰۶۸ برساند و محصول هواوی، ۹۴۱ رای سالم به‌دست آورد تا محصول سامسونگ بتواند رتبه نخست این گروه را از آن خودش کند.

مقایسه سامسونگ گلکسی S7 Edge با هواوی میت ۸: نبرد برنده‌ها!

در مسابقه بعدی که حالت تشریفاتی داشت، دو گوشی سونی اکسپریا Z5‌ پریمیوم و ایسوس ذن‌فون زوم در مقابل هم قرار گرفتند.

z5&zoom-logo

در این رقابت محصول سونی توانست با اختلاف نسبتا زیادی، گوشی ایسوس را پشت سر گذاشته و با کسب ۱۰۰۵ رای، اولین و البته آخرین پیروزی سونی در این رقابت‌ها را به دست بیاورد!

مقایسه سونی اکسپریا Z5 پریمیوم با ایسوس ذنفون زوم: دیدار تشریفاتی!

به این ترتیب و با پایان دور آخر مسابقات در گروه D آی‌تی‌رسان کاپ، دو گوشی S7 Edge سامسونگ و هواوی میت ۸ به مرحله حذفی رقابت‌ها راه یافتند.

Group-D3

مسابقات آی‌تی‌رسان کاپ را از اینجا دنبال کنید

hami2

32 در مورد “نتایج مبارزه در گروه D آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نماینده سامسونگ و هواوی!”

  1. salar.mohammadalizadeh

    توی مقایسه s7 و mate 8 من آخرین بار که چک کرده بودم رای های میت ۸ خیلی بیشتر از گلکسی بود و یادمه بالای ۱۵۰۰ بود…چطور الان شده ۹۰۰ تا؟؟؟ یعنی تقلب کرده بودن

  2. امیرحسین 110 --

    دوپینگ متقلب ها برای حذف نادرست و ناحق سامسونگ از جام آی تی رسان اثر نکرد !
    از مدیریت مقتدر آی تی رسان برای پیدا کردن متقلب ها متشکریم

  3. اگه توی این گروه بجای میت ۸ یه گوشی دیگه بود اونوقت سونی زد۵ پریمیوم شانس صعود داشت. خیلی حیف شد که سونی در دور بعد هیچ نماینده ای نداره، اونم فقط بخاطر سیاست اشتباه سونی هستش که اصلا معلوم نیست میخوان چیکار کنن، کاش به سال ۲۰۱۳ برمیگشتیم و بنظر من اسمارت فون های سونی در سال ۹۱ و ۹۲ تا قبل از معرفی Z بهتر بودن مثل اکسپریا T و TX و حتی Sp نه اینکه این گوشیا قدرتمند بودن و از همه نظر حتی از اکسپریا Z حتی بهتر نبودن، اما سیاست سونی بهتر بود و از نظر طراحی واقعا عالی کار میکرد و اگه جنس گوشی پلاستیک بود واقعا یه پلاستیک فوق‌العاده با کیفیت….. اما سری X اصلا امیدوار نیستم که بتونه سونی رو به اوج برگردونه… بزرگترین اشتباه سونی عدم تولید گوشی پایین رده کمتر از ۲۵۰ دلار در حد گلکسی J1 و سری Y هواوی هستش و قیمت گذاری محصولات بالارده و میانرده ش هم کاملا اشتباه و گرون هستش. نمونه ش قیمت اکسپریا X… کاش طراحی سونی یه تغییراتی به خودش میدید

    1. الان نتیجه مسخره تری شده که !
      هرکسی قدرت درک کامل تکنولوژی رو نمیدونن مخصوصا عام مردم
      این نظرات حکم بر برتری نیست و نتیجه خیلی خنده داره

      1. چرا مثلا؟ چون میت بالا اومده و سونی حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟
        الان اگه سونی بالا میومد نتیجه خیلی خاص و منطقی بود؟ خب خداییش من خودمم فکر نمیکردم میت بالا بیاد ولی رفتم و باهاش تو بازار موبایل کار کردم واقعا شایستگیش رو داره بدنه فلزی خفن دوربین خوب سرعت بالا اثرانگشت باحال با قابلیتهای خاص باتری خوب دیزاین عالی دیگه ادم از یه گوشی چی میخواد مگه

  4. اینکه هواوی تونسته با سابقه کمش نسبت به رقیبای دیگش اینطوری پیشی بگیره واقعا جای تحسین داره

  5. از اول مشخص بود که این دو یعنی s7edje و mate8 صعود میکنن … بنظر من s7edge از مرحله بعد هم صعود میکنه فعلا … شایدم تا فینال رفت . هیچی مشخص نیست !!!

    1. امیرحسین 110 --

      تا فینال میره اگر تعصبات بی جا اجازه بدن ! می بینی که همه به رقیب اس ۷ رای میدن تا سامسونگ بالا نیاد …. نمونش مسابقه با میت۸

    1. salar.mohammadalizadeh

      مطمعن باش ایکس پرفورمنس به غیر از سی پی یو هیچ فرق دیگه ای با ایکس نمیکنه و داستان بازم همین میشد….چون گوشی ای نیست که بخواد مردم رو به وجد بیاره….وجدانن خودتون قضاوت کنید…بخوان اس ۷ اج یا ایکس پرفورمنس ، یکی از اینارو بهتون مجانی بدن شما سونی برمیدارید؟؟ مطمعنم که نه.. ولی اگه جوابتون آره باشه….!!!!! دیگه من حرفی ندارم

      1. کسی که مجانی نمیده … ولی من میشناسم افرادی رو که فقط به خاطر برند سونی همچین کاری بکنن :|✋✋✋

  6. سونی زد۵ پریمیوم خیلی حیف شد، باید ۳ امتیاز یا حداقل ۱ امتیلز میگرفتف اما از حق نگذریم اس۷ اج عالی بود و سونی زد۵ پ شانسی نداشت.
    اما در ادامه از الان مشخص هستش که میت ۸ و اس۷ اج صعود میکنن….
    واقعا شایسته هستن

    1. امیرحسین 110 --

      ” در جواب کامنت نفر اول مینویسم بیشتر دیده بشه”
      امیدوارم رای دهندگان این تعصبات بی جا رو کنار بگذارن….مسابقه به خوبی پیش نمیره و شاهد رای های نادرست هستیم.نمونش نتیجه سامسونگ اس ۷ اج و هوآوی میت ۸ که طرفداران سایر برند ها سعی در حذف سامسونگ دارند

        1. امیرحسین 110 --

          دفاع ؟؟؟!!!
          ما داریم روند عادی مسابقه رو طی میکنیم ! بعد یک سری افراد که احتمالا شما هم جز اونا هستید میان به رقیب سامسونگ رای میدن که سامسونگ بالا نیاد ! الان اینجا شما تعصبی در من می بینی ؟

    2. امیرحسین 110 --

      دور سوم مسابقه در گروه بین اس ۷ اج و میت ۸
      نویسنده نوشته :
      “گوشی S7 Edge توانست تعداد آرای خودش را به ۱۰۶۸ برساند و محصول هواوی، ۹۴۱ رای ««««سالم»»»» به‌دست آورد تا محصول سامسونگ بتواند رتبه نخست این گروه را از آن خودش کند.”
      مرسی مدیریت خدا قوت دمت گرم وارد عمل شدی و جلوی تقلب بزرگ رو گرفتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH