بررسی اپلیکیشن Tap30: آژانس شخصی شما

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که اگر قصد سفر به نقاط مختلف از شهر را داشته باشید، ترجیح می‌دهید از وسیله شخصی خود استفاده نکنید و با آزانس به مقصد خود سفر کنید. جدا از بحث ثابت نبودن قیمت‌ها، مهم‌ترین مسئله، زمان و امنیت در سفر است. برخی اوقات ممکن است که اتفاقی رخ دهد و لازم باشد خیلی سریع خود را به محل دیگری برسانید، اما شاید هیچ ماشینی در دسترس شما نباشد. امروز می‌خواهیم در آی‌تی‌رسان برنامه‌ای به شما معرفی کنیم که مشکلات مسافرتی شما در سطح شهر را بسیار کاهش می‌دهد و سفری ایمن و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. Tap30 نام اپلیکیشنی است که می‌توانید با استفاده از آن، به صورت آنلاین آژانس سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن، بتوانید به هر نقطه از شهر بروید.

Tap30 چگونه کار می‌کند؟

رانندگان Tap30 به صورت گردشی در نقاط مختلف شهر مشغول گشت‌زنی هستند. به محض اینکه سفارشی از جانب شما در برنامه ثبت شود، نزدیک‌ترین راننده در محل به شما معرفی خواهد شد و با شما تماس می‌گیرد. با فاصله زمانی ۲ الی ۵ دقیقه، راننده به مکانی که شما در آن قرار دارید می‌آید و سفر آغاز می‌شود.

چگونه از برنامه استفاده کنیم؟

با نصب برنامه، ابتدا نیاز خواهید داشت که برای خود یک حساب کاربری بسازید. پس از تکمیل اطلاعات و وارد کردن کدی که برای شما پیامک خواهد شد، نیاز دارید که اطلاعات مکانی خود را با فعال کردن GPS دستگاه‌تان، در اختیار برنامه بگذاربد.T

پس از اینکه برنامه محل شما را پیدا کرد، می‌توانید تعداد ماشین‌هایی که با مکان قرارگیری فعلی شما فاصله کمی دارند را مشاهده کنید. با انتخاب گزینه “انتخاب مبدا” مکان شما به عنوان محلی که سفر خود را آغاز می‌کنید، در نظر گرفته می‌شود. برای انتخاب مقصد، لازم نیست که به صورت دقیق محل پایانی را مشخص کنید. تنها با انتخاب محدوده‌ای که می‌خواهید به آنجا سفر داشته باشید، می‌توانید مقصد را به برنامه اعلام کنید. پس از انتخاب مقصد خود بر روی نقشه، می‌توانید میزان کرایه‌ای که باید پرداخت کنید را مشاهده کنید. شما قادر خواهید بود هم به صورت نقدی و هم به صورت اینترنتی، کرایه خود را پرداخت نماید.

Tap30-8

با تایید گزینه “درخواست سفر”، جستجو برای یافتن ماشین آغاز می‌شود. به محض اینکه هر کدام از راننده‌ها، درخواست سفر شما را قبول کند، اطلاعات او اعم از نام و نام خانوادگی، نوع و شماره ماشینش بر روی برنامه به شما نشان داده خواهد شد. همچنین گزینه‌هایی مانند تماس با راننده و پیامک به راننده، در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت تا در صورت هرگونه تاخیر یا مشکل احتمالی، بتوانند با راننده در ارتباط باشند. پس از تایید آغاز سفر توسط راننده، وضعیت برنامه شما به حالت “در حین سفر” تغییر خواهد کرد. پس از رسیدن به مقصد نیز پیامکی برایتان ارسال خواهد شد که به شما، پایان سفر را اعلام می‌کند و وضعیت برنامه به حالت عادی باز خواهد گشت.

همچنین دو گزینه نیز جدیدا به برنامه اضافه شده که می‌توانید با صرف هزینه بیشتر، از خودروهای تپ‌سی پرو که اتومبیل‌های لوکس هستند استفاده کرده و یا در سرویس تپ‌سی پرایم از خودروهایی با راننده خانم که مخصوص به بانوان راه اندازی شده است، بهره بگیرید.

Tap30

Tap30 چه امکانات اضافی دارد؟

علاوه بر امکانات نام برده، این امکان نبز به مسافر داده شده است که در پایان سفر، به راننده خود امتیاز دهد. طبق سیاست‌های Tap30، هر چند وقت یکبار، راننده‌هایی که بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند، به عنوان سفیر نمونه شرکت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. البته که راننده هم می‌تواند به مسافرانش امتیاز دهد. علاوه بر این، Tap30 به ازای هر کسی که از طریق شما با این برنامه آشنا شود، اعتبار تا 5000 تومان جایزه می‌دهد و البته وی نیز در نخستین سفر خودش به همین مقدار تخفیف می‌گیرد. مشاهده سفرهای پیشین و مکان‌هایی که به عنوان پر سفرترین محل‌های شما نام گرفته‌اند، در بخش‌های مختلف برنامه نشان داده خواهند شد.

با وارد کردن کد 4Y4J77 در اولین سفر خود از TAP30 به مقدار 5000 تومان تخفیف بگیرید

نکته پایانی

شاید Tap30 اولین برنامه‌ای نباشد که در این قالب به فعالیت می‌پردازد، اما قطعا در بین بهترین برنامه‌ها قرار دارد. از طرفی، پشتیبانی نسبتا خوب و امنیت در سفرهایی که با استفاده از Tap30 صورت می‌گیرد، این برنامه را روز به روز پیشرفته‌تر کرده و کاربران زیادی را به آن جذب می‌کند. طبق گفته مسئولان Tap30، سفر ابتدایی برای هر فردی رایگان است. البته در تجربه شخصی، صحت این امر ثابت نشد و با پیگیری‌های انجام شده، کاشف به عمل آمد که تنها افرادی که به صورت مدعو از این برنامه استفاده می‌کنند، برنده سفر اول رایگان خواهند شد. علاوه بر این، سرعت پایین سرورهای برنامه، هر از چندی شما را با مشکل عدم دسترسی به اپلیکیشن مواجه خواهند ساخت که طبق اخباری که از این شرکت منتشر شده، در آپدیت‌های بعدی، طراحان سعی در بهینه سازی فضای کلی برنامه و بهبود کیفیت سرورهای Tap30 خواهند داشت.

می‌توانید این برنامه را از کافه بازار دانلود کنید.

bazar-logo

14 در مورد “بررسی اپلیکیشن Tap30: آژانس شخصی شما”

  1. سلام
    به نظرم شرکت تپ سی یکی از شعاری ترین و غیر حرفه ای ترین استارتاپهایی است که در زمینه حمل و نقل مسافری فعال است. جالب اینکه این سیستم امنیت به جای تضمین امنیت مسافر برای من تجربه برخورد توهین آمیز، رفتار غیر حرفه ای و غیرپاسخگو از تپ سی رو به همراه داشت. اخیراً حساب کاربری من مسدود شد و بعد از حداقل 5 بار پیگیری صرفا با این جمله که تصمیم واحد امنیت است همه چیز مشروط به مراجعه حضوری شد. جالب اینکه آقای امنیت برای خود این حق را قایل است که بدون ارایه توضیح یا مذاکره یک طرفه تصمیم گیری کند و حاضر به هیچگونه ارایه پاسخی نیست. بهتر است به جای تبلیغات اینچنین سخیف کمی هم به حقوق شهروندی توجه کنند.

  2. دوست من با شماره موبایل من وارد تپسی شده آیا برا من مشکلی پیش میاد یا نه؟اصلا میشه اکانت اینو حذف کرد.لطفا بهم بگید

    1
    2
  3. من گوشیم ایفون، هرچی نصب میکنم شمارمو میدم کد رو وارد میکنم میگه با برنامه تپ سی وارد شوید، مشکل از کجاست؟؟؟؟

    1. در حال حاضر این برنامه سفر رایگان نمی‌دهد و با زدن کد به شما ۵هزار تومان تخفیف داده و پس از استفاده فردی از کد شما و انجام اولین سفر، ۵هزار تومان اعتبار به حساب شما افزوده می‌شود. در صورت مغایرت این موارد، حتما با پشتیبانی تپ‌سی تماس بگیرید

  4. امکان مشاهده مسیر در طی سفر برای دیگران وجود داره مثل snapp? مثلا دیگر اعضای خانواده میتونند مسیر شمارو ببینند؟

  5. Tap30 از تمام نرم افزارهای مشابه که وجود دارن بهتره.خیلی بهتره.فقط این کد هایی که دوستان گذاشتن ،کد خودشونه که وقتی شما اون کد را در جای معرف میزنید به شما ۵۰۰۰ تومان هدیه میده و به صاحب اون کد یک سفر رایگان هدیه میده. شما هم میتونید بعد از نصب برنامه کدتون رو به دیگران بدید تا بهتون سفر رایگان هدیه بده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH