نتایج مبارزه در گروه A آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نمایندگان هواوی و سامسونگ!

در گروه اول رقابت‌های آی‌تی‌رسان کاپ، ۴ گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵، اچ‌تی‌سی ۱۰، هواوی P9‌ پلاس و سونی اکسپریا ایکس حضور دارند، گروهی که هر محصول از یک کشور آمده اما همگی متعلق به شرق آسیا هستند.

حال در اینجا قصد داریم تا نتایج رقابت‌های این گروه را در مسابقاتی که با یکدیگر داشتند مرور کرده و ببینیم در پایان کدام مدل‌ها قادربه صعود از دور اول این مسابقات خواهند شد.

نتایج دور اول

در این بازی مقدماتی جام، دو گوشی گلکسی نوت ۵ و اچ‌تی‌سی ۱۰ به مصاف یکدیگر رفتند تا رقابتی جذاب و دیدنی بین دو غول اندرویدی شکل بگیرد.

Note-5-VS-HTC-10-(8)

در پایان این رقابت که با استقبال بسیار زیادی از جانب شما آی‌تی دوستان نیز همراه بود، گوشی سامسونگ توانست از مجموعه ۳۰۴۵ رای انداخته شده به صندوق از سوی کاربران، ۱۳۹۲ رای را از آن خود کند و در سوی مقابل، اچ‌تی‌سی ۱۰ به ۱۲۰۶ رای دست یافت. ۴۴۷ نفر هم به تساوی این دو مدل حکم دادند تا در نهایت گلکسی نوت ۵ موفق شود که ۳ امتیاز این رقابت را از آن خود کند.

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۵ با اچ‌تی‌سی ۱۰: آمیخته به فلز و شیشه

رقابت دوم بین دو اسمارت فون هواوی P9‌ پلاس و سونی اکسپریا ایکس در گرفت تا این گوشی‌های چینی و ژاپنی، رقابتی جذابی را رقم بزنند.

xperia-x-vs-p9-plus-15

برنده این رقابت دیدنی، محصول بزرگ‌تر و جدیدتر، یعنی هواوی P9 پلاس شد که توانست ۱۲۳۰ رای در مقابل ۹۸۴ رای حریف را به‌دست بیاورد و ۳۸۵ نظری که به تساوی مسابقه نظر داشتند نیز کافی نبود تا بتواند جلوی پیروزی نماینده هواوی را در این مبارزه بگیرد.

مقایسه سونی اکسپریا X با هواوی P9 پلاس: نبردی از نوع چینی و ژاپنی!

به این ترتیب، با پایان یافتن دور اول در رقابت‌های گروه نخست، نتایج زیر برای جدول رده‌بندی گروه A به‌دست آمد که جایگاه مدل‌ها، نسبت به درصد آرای آن‌ها تعیین شده است.

Group-A1

نتایج دور دوم

در نخستین مسابقه از دور دوم رقابت‌ها، گلکسی نوت ۵ که در مسابقه اول پیروز شده بوده به سراغ اکسپریا ایکسی رفت که موفق به شکست حریف خودش نشده و به همین خاطر انگیزه زیادی برای پیروزی داشت.

IMG_9511

اما این رقابت هم با پیروزی مجدد گلکسی نوت ۵ به پایان رسید و فبلت مشهور سامسونگ توانست با جمع‌آوری ۱۱۴۸ رای در مقابل ۹۳۰ رای، در رتبه نخست قرار بگیرد. ۴۰۵ نفر هم به تساوی این رقابت نظر داشتند.

مقایسه سونی اکسپریا Z5 پریمیوم با هواوی میت ۸

رقابت بعدی بین نماینده هواوی یعنی P9 Plus و پرچم‌دار اچ‌تی‌سی بود. این مبارزه که برای نماینده اچ‌تی‌سی حکم مرگ و زندگی را داشت، با یک نبرد پایاپای آغاز شد.

ItresanCup-HTC10VsP9P (4)

نتیجه این مسابقه اما حکم به خداحافظی اچ‌تی‌سی ۱۰ از مسابقات داد، جایی که این پرچم‌دار جدید نتوانست قهرمانی برادر بزرگ‌ترش یعنی وان M7 را تکرار کرده و در همین دور مقدماتی با کسب ۸۹۹ رای در برابر ۹۶۳ رای هواوی، وداعی زودهنگام با جام داشت. اگر ۳۵۱ نفری که رای به تساوی این رقابت داشتند گوشه چشمی به محصول اچ‌تی‌سی می‌انداختند، شاید هنوز بارقه‌های امید برای این تایوانی فلزی زنده می‌ماند.

مقایسه اچ‌تی‌سی ۱۰ با هواوی P9 پلاس: قوی و قوی‌تر!

حال مبارزات این گروه وارد مرحله سوم خودش شده است تا پیش از شروع بخش حذفی، دو محصول اول و دوم در گروه مشخص شده و به جنگ اسمارت‌فون‌های دیگر در گروه C بروند. با یکدیگر جدول گروه A را مرور می‌کنیم.

Group-A1.

نتایج دور سوم و پایانی

از آنجایی که صعود کنندگان از این گروه مشخص شده بودند، نبرد اصلی برای مشخص شدن سرگروه بود و دو اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی ۱۰ و سونی اکسپریا ایکس برای اعاده حیثیت در مسابقه اول به مصاف یکدیگر رفتند.

HTC-VS-XPERIA-X-10

در این رقابت، پرچم‌دار اچ‌تی‌سی توانست تا سرانجام طعم پیروزی را چشیده و با ۱۰۵۴ رای در مقابل ۹۸۸ رای، تنها پیروزی خودش در مسابقات را جشن گرفته و گوشی سونی بدون هیچ امتیازی، رقابت‌ها را ترک کند.

مقایسه اچ‌تی‌سی۱۰ با اکسپریا‌ X: نبرد بازمانده‌ها!

در مسابقه دوم که برای تعیین سرگروه و بین دو گوشی قدرتمند گلکسی نوت ۵ و هواوی پی۹ پلاس برگزار گردید، گوشی هواوی با آرایی نزدیک و کسب ۱۰۸۵ رای در مقابل ۹۶۷، توانست پیروز از میدان خارج شده و رتبه اول در گروه A را از آن خودش کند.

Note 5 VS P9 plus (11)

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۵ با هواوی P9 پلاس: جذاب و جذاب‌تر!

بدین ترتیب و با پایان یافتن مسابقات دور نخست، هواوی پی۹ پلاس و سامسونگ گلکسی نوت۵ وارد مرحله حذفی شده تا شانس خودشان را برای حضور در نیمه نهایی بسنجند.

Group-A3

مسابقات آی‌تی‌رسان کاپ را از اینجا دنبال کنید

hami2

29 در مورد “نتایج مبارزه در گروه A آی‌تی‌رسان کاپ: صعود نمایندگان هواوی و سامسونگ!”

  1. از شکل داوری در این مسابقات به راحتی میشه برنده جام رو حدس زد،یک گوشی از کشور بنجل ساز چین.

    1. مجتبی مسکینی

      عزیز این محصولات خیلی دور از دسترس نیستند و خیلی راحت می‌تونید به بازار برید و با اون‌ها کار کنید و خودتون تست کنید
      در چنین شرایطی مطمئن باشید داوری اونقدری دقیق هست که وقتی به بازار رفتید و خودتون تست کردین نتایج تفاوت خاصی نداشته باشن
      اینکه دوربین محصولات چینی بهتر شده یا کیفیت ساخت و آپشن هاشون بیشتره موردیه که خیلی راحت حتی با خودندن مطالب و بررسی‌های سایت‌های معتبر داخلی و خارجی هم می‌تونید بهش برسین تصاویر، متن، مشخصات و همه چیز در دسترس هست و می‌تونید ببینید و مدل برتر رو انتخاب کنید دیگه اینکه برند مورد علاقه‌ شما رای نیاورده دلیل نمیشه که داوری رو زیر سوال بپرین!!
      شاد باشید

  2. اچ‌تی‌سی همان طور که از قبل فکر می‌کردم هیچ حرفی‌ برا گفتن در بازار نداره و سرنوشتش مثل نوکیا می‌شه قیمت گرون در مقابل کیفیت و کارآیی ضعیف

    1. قیمته گرونی داره ولی سیستم عامل بدنه کیفیت بلندگو بدنه عالی داره اچ تی سی ارث پدریم نیس ازش طرفداری کنم ولی شما بی منطقو مطالعه حرف میزنی

  3. باسلام. من نمیدونم چطور میشه که اچ تی سی با سخت افزار فوق العاده و بدون افت کیفیت که در تمامی محصولاتش و بخصوص سری M و E کاملاً نمایان هست خیلی راحت بخواد از رقابت خارج بشه. من خودم سونی اریکسون و سونی و سامسونگ و هواوی و ال جی رو تجربه کردم ولی واقعا و بدون اغراق میگم که اچ تی سی فوق العادست. و این رای گیری اصلا منطقی نیست.

  4. امیرحسین 110 --

    مدیر عزیز توی جدول آخر اشتباهی صورت نگرفته ؟ اچ تی سی و سونی هم ۲ بازی داشتند نوشته ۱

  5. ۱۰ دستتون بگیرین بعد ببینین گوشی ینی چی
    بلندگوهای بوم ساوند
    بدنه فلزی خوش ساخت
    دوربینا عالی
    تاچ فوق العاده
    رابط کاربریو که اصن نگو

  6. نوت ۵ بدون شک با اقتدار از این گروه صعود میکنه و میمونه نفر دوم که احتمالا با توجه به کیفیت و برند اچ تی سی بالا بیاد چون واقعا گوشی بسیار شیک و خوش دستیه …

  7. تا الان که هواوی ثابت کرده میتونه فینالیست باشه حالا باید منتظر باشیم ببینیم که کدوم گوشی برنده میشه

  8. salar.mohammadalizadeh

    از نتایج راضیم…به علاوه این که گوشی p9 plus واقعا حقشه که جزء برترین ها باشه….چون قابلیتشو داره!

  9. مشخص گلکسی نوت ۵ برنده میشه من که خریدم واقعا حیرت انگیز دست سامسونگ هم درد نکنه با این محصول ویژه قطعا هوآوی P9 شکست میخوره به جز اینکه هوادارایی داشته باشد تا برنده بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH