ریش‌تراش‌های سری ۷۰۰۰ فیلیپس را بیشتر بشناسید

سال‌هاست که اصلاح صورت برای آقایان به لطف تولید و عرضه انواع ریش‌تراش‌های برقی بسیار آسان شده است؛ اما در این میان هستند افرادی که پوستی حساس داشته یا اینکه نمی‌توانند صورت خود را به شیوه خشک اصلاح کنند.

در میان انبوه برندهای تولید کننده ریش تراش‌ها و یا ماشین‌های اصلاح، برخی از آنان برای راحت ساختن کار کاربران و مشتریان اقدام به طراحی و تولید مدل‌هایی می‌کنند که می‌توانند بیشتر مشکلات آقایان را حل کند.

برند محبوب و  قدیمی فیلیپس در سال ۱۸۹۱ توسط «جرالد فیلیپس» جهت تولید لامپ‌های خلا در کشور هلند راه اندازی و افتتاح شد. پس از درخشیدن در این حوزه، این کمپانی ابتدا اقدام به تولید رادیو و تلویزیون کرد و سپس وارد بازار محصولات آرایشی و بهداشتی شد. اولین ریش تراش فیلیپس در سال ۱۹۳۹ به بازار عرضه گردید که توانست سطح بالای رضایت‌مندی مشتریان را کسب کند.

حال این کمپانی پس از پیشرفت‌های فراوان در این حوزه، سری ۷۰۰۰ ریش‌تراش‌های خود را در مدل‌های مختلفی روانه بازارهای جهانی ساخته است.

ریش‌تراش‌های سری ۷۰۰۰ فیلیپس با تمرکز بر روی یک اصلاح بدون حساسیت و بسیار نرم، تولید شده‌اند. سَری این دستگاه دارای حلقه های آرامش بخش پوست با پوششه دانه های میکروسکوپی است که سبب می شود ریش تراش به راحتی و بدون زحمت بر روی پوست بلغزد.

این سری موفق که رتبه اول فیلیپس برای پوست های حساس می باشد، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود اصلاحی بی نظیر را برای خریدارانش فراهم سازد.

سیستم تیغه های دقیق این دستگاه باعث می‌شود که موهای بلند، کوتاه و حتی موهای خوابیده هم‌زمان و به بهترین شکل اصلاح شوند. همچنین با سیستمSuper Lift & Cut  (بلند کردن و برش فوق العاده) توسط تیغه های دوگانه، می توانید اصلاح کامل تر و نزدیک به پوست داشته باشید؛ اولین تیغه مو را بلند می‌کند و دومین تیغه به راحتی آن را پایین تر از سطح پوست برش می‌زند تا نتایج لطافت واقعی را تجربه کنید.

S7710_15

جالب است بدانید  که سَری های دستگاه به صورت دینامیکی در ۵ جهت مختلف می‌چرخند تا بر روی تمام برجستگی های صورت و گردن شما حرکت کنند و اصلاح بدون زحمتی را فراهم نمایند.

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سری محصولات فیلیپس، توانایی استفاده از آن در حالت خشک و تر است. در واقع با این سیستم دیگر شما محدودیت بهره‌گیری از ریش تراش خارج از حمام را نداشته و می‌توانید بسته به شرایط خود، در حالت خشک و یا بهره‌گیری از فوم یا خمیر ریش، به راحتی صورت‌تان را اصلاح نمایید.

قاعدتا وجود یک ریش تراش ضد آب، در مواقع شست و شو نیز بسیار کارآمد خواهد بود. شما به راحتی می‌توانید کل دستگاه یا سَری آن را زیر آب شسته و نگران هیچ چیزی نباشید.

یکی از قابلیت‌های خاص سری ۷ هزار فیلیپس این است که با فناوری‌های ویژه‌اش کمک می‌کند تا ریش تراش با یکنواختی بسیار کامل و بدون هیچ گونه سُر خوردن بر روی پوست حرکت کرده و موهای صورت را از ته بتراشد.

اگر در کنار تمامی این ویژگی‌های منحصر به فرد، گارانتی بین‌المللی دوساله، تریمر Click-on استفاده بدون برق به مدت ۵۰ دقیقه، نشانگر باتری و پایه مخصوص شارژ را اضافه نماییم، مشخص خواهد شد که سری ۷ هزار فیلیپس می‌تواند در بازار ریش‌تراش‌های ضد آب برقی، یکی از موفق‌ترین‌ها باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به فیلیپس، به وبلاگ فارسی این شرکت مراجعه کنید

1 در مورد “ریش‌تراش‌های سری ۷۰۰۰ فیلیپس را بیشتر بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH