احتمالا گلکسی S7 آخرین نسل از خانواده گلکسی S سامسونگ است که صفحه نمایش تخت دارد!

با معرفی گلکسی نوت ۷ که تنها به صفحه نمایش خمیده مجهز بود، سامسونگ این سوال را در ذهن ما ایجاد کرد که آیا پرچم‌داران بعدی این شرکت هم طبق همین اصل تولید می‌شوند یا خیر؟ سری گلکسی S سامسونگ که به نوعی پرچمداران این کمپانی به حساب می‌آیند از طراحی مشابه با سری گلکسی نوت بهره می‌برند.

حال سامسونگ با اشاره‌هایی به این موضوع تا حدودی به ما جواب داده؛ این اشارات از سوی مدیر بخش موبایل این شرکت، دونگ جین کوه و در یک مصاحبه با رسانه‌ها بیان شد.

سامسونگ برای اینکه بتواند تجربه کاربری متفاوتی را با استفاده از نرم افزار و عملکردهای آسان صفحه نمایش خمیده برای کاربران با سلایق متفاوت به وجود بیاورد، صفحه نمایش Edge را به شناسنامه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S تبدیل می‌کند.

گلکسی S6 پرچم‌دار سال گذشته و گلکسی S7 پرچم‌دار امسال کره‌ای‌ها علاوه بر نسخه با صفحه نمایش تخت، با صفحه نمایش‌های خمیده هم عرضه شدند که در مقابل همتایان معمولی خود از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. به پشتوانه همین محبوبیت سری Edge و استقبال کاربران از این نسخه‌ها، سامسونگ شجاعت لازم برای کنار گذاشتن نسخه با صفحه نمایش تخت گلکسی نوت ۷ را پیدا کرد و حالا هم قصد دارد این کار را در سری S تکرار کند. حال باید دید نبود صفحه نمایش تخت در گلکسی نوت ۷ چه بازخوردهایی خواهد داشت و بر تصمیم سامسونگ در تولید گلکسی S8 (که فقط به صفحه نمایش خمیده مجهز باشد) چه تاثیری می‌گذارد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “احتمالا گلکسی S7 آخرین نسل از خانواده گلکسی S سامسونگ است که صفحه نمایش تخت دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH