ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی می‌شود

در حالی که امسال نمایشگاه IFA شلوغی و اهمیت سابق را ندارد، اما باز هم یک رویداد مهم برای فعالان عرصه فناوری محسوب می‌شود. هر ساله محصولات مهمی مثل سری گلکسی نوت سامسونگ، گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمندی از ال‌جی، سونی، موتورولا و … در این نمایشگاه معرفی می‌شدند اما امسال اوضاع تفاوت دارد و تا به حال بعضی از محصولات مهمی که طبق روال سال‌های قبل انتظار داشتیم در IFA شاهدشان باشیم، زودتر معرفی شده‌اند مانند گلکسی نوت ۷ و پرچم‌دار موتورولا.

این نمایشگاه در روز ۴ سپتامبر و در شهر برلین کار خود را آغاز می‌کند، اما همانند سال‌های قبل شرکت‌های مطرح چند روز زودتر شروع به برگزاری کنفرانس‌ها و مراسم‌های رونمایی از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود می‌کنند. در تیزری که به تازگی منتشر شده می‌بینیم که سامسونگ برنامه‌ای برای روز اول سپتامبر در ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ ظهر تدارک دیده است.

Samsung-IFA-2016-invite

همانطور که در تصویر می‌بینید، عقربه‌های ساعت به خوبی در این تیزر دیده می‌شوند که به احتمال زیاد نشانه معرفی یک ساعت هوشمند جدید است. اگر چه مستقیما به این موضوع اشاره نشده، اما با توجه به این که یک سال از معرفی ساعت هوشمند Gear S2 در رویداد IFA می‌گذرد و با توجه به تیزر بالا، باید شاهد معرفی نسل بعدی یا همان Gear S3 باشیم.

Samsung-Gear-S2

با وجود این که Gear S2 به جای اندروید Wear از سیستم عامل تایزن سامسونگ استفاده می‌کند، اما بسیار مورد استقبال واقع شد. طراحی ارگونومیک، صفحه نمایش با کیفیت، عملکرد روان و بخش دایره‌ای قابل چرخش روی دور صفحه نمایش همگی از دلایل موفقیت این ساعت بودند. اما نرم افزار هنوز به پای اندروید Wear نمی‌رسد و به اپلیکیشن‌های بیشتری نیاز دارد تا بتواند با پلتفرم پوشیدنی گوگل رقابت کند و امیدواریم در معرفی Gear S3 شاهد این اتفاق باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH