دو برنده خودروی هیوندای ولاستر توسط هواوی در بازار موبایل تهران اعلام شد

عصر روز گذشته، یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ کمپانی هواوی در مراسم باشکوهی که در بازار بزرگ موبایل ایران (شماره ۱) تدارک دیده بود، طبق وعده‌های اعلام شده، جشنواره شانس خود را برانید را برگزار و برندگان خوش شانس آن را معرفی کرد.

jameiat jameiat2

در این مراسم که با اجرای مرتضی اسماعیل پور، گوینده خوش صدای رادیو جوان و علیرضا جاوید نیا، گوینده قدیمی رادیو تلویزیون پیگیری می‌شد، قرار بود تا دو دستگاه خودروی هیوندای ولاستر به قیمت تقریبی ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان به دو خریدار خوش شانس گوشی‌های هواوی طی جشنواره اعلام شده اهدا گردد.

first

در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد کمپانی هواوی در ایران، شرکت ارکان ارتباطات و جمعیت زیادی که محصولات هواوی را در جشنواره خریداری کرده بودند، برگزار می‌شد، قرعه کشی دو دستگاه خودرو به طور کامل و با نظارت دقیق انجام گردید.

در این بخش سه ردیف شماره از دستگاه خارج شد تا در صورت مشکل دار بودن هر یک از شماره‌ها و عدم کامل بودن مدارک و اسناد، نفر بعدی به عنوان برنده خوش شانس خودرو معرفی شود.

gardoone

با هم تصاویری از مراسم قرعه کشی این دو برنده خوش شانس را می‌بینیم:

Ghore-keshi

ghore-2

kode-ghore

البته هواوی در این مراسم برای حاضرین در جلسه نیز هدایایی نظیر ۱۰ اسمارت فون را در نظر گفته بود که در خلال برگزاری مراسم قرعه کشی دو دستگاه خودرو بین حضار قرعه کشی و تقدیم شد.

ghore-goshi-1 Ghore-goshi-2 ghore-goshi-3 ghore-goshi-4 ghore-goshie-5

مجری برنامه با دو برنده خوش شانس خودروی ولاستر تماس گرفته و دقایقی را با این دو نفر در حضور مهمانان صحبت کرد. برندگان خوش شانس آقای کارگری و سپاسی نام داشتند که طی تماس تلفنی، به آن‌ها اعلام شد.

در پایان جناب آقای امامی بر روی سن آمده و اعلام کردند که این مراسم و جشنواره‌های هواوی قطعا ادامه داشته و در آینده نیز مجددا با جوایز ارزنده بیشتری در بازار حضور پیدا خواهند کرد.

emami telefon

در ادامه، کلیپ کوتاه و اختصاصی ما را از این مراسم، در عرض یک دقیقه مشاهده می‌کنید

4 در مورد “دو برنده خودروی هیوندای ولاستر توسط هواوی در بازار موبایل تهران اعلام شد”

  1. دوستان و نویسنده عزیز,, شماها خبر دارین جشنواره عیدانه عواوی کی هست؟؟

    لدفا زووود اطلاع بدین ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH