اپلیکیشن گوگل Duo، پوکمون گو را پشت سر گذاشت؛ مکالمه ویدئویی جذاب‌تر از واقعیت افزوده!

سرویس مکالمه ویدئویی جدید گوگل موسوم به Google Duo که تنها سه هفته از تاریخ انتشارش می‌گذرد، جایگاه دوم را در لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های «گوگل پلی» از آن خود کرد.

بالاخره برای اپلیکیشن خبرساز «پوکمون گو» همتا و رقیبی تازه‌ نفس پیدا شد که توانست در یک چشم به هم زدن، گوی سبقت را از چنگ این اپلیکیشن واقعیت افزوده برباید.

تنها پس از گذشت سه روز از تاریخ عرضه سرویس جدید مکالمه ویدئویی گوگل یعنی Google Duo، این اپلیکیشن توانست با سرعتی خیره‌کننده به جایگاه دوم لیست محبوب‌ترین اپ‌های رایگان اندروید صعود کند. درست بالای پوکمون گو، اپلیکیشن پرطرفداری که شاید هیچ وقت گمان نمی‌کردیم که جایگاه خود را به این راحتی از دست بدهد.

Untitled

اپ پیام‌رسان فیسبوک یا همان Facebook Messenger کماکان یکه‌تاز لیست محبوب‌ترین اپ‌های اندرویدی است و سکوی نخست را در اختیار دارد.

شایان ذکر است که اپلیکیشن Duo که بسیاری آن را پاتک گوگل به سرویس مکالمه ویدئویی اپل موسوم به FaceTime می‌دانند، پای خود را از گلیم اندروید فراتر گذاشته و برای دستگاه‌های اپلی نیز در دسترس است. مطابق گزارش سایت AppShoper، اپلیکیشن Duo در لیست محبوب‌ترین اپ‌های رایگان برای کاربران آیفون، جایگاه بیست و دوم و در میان اپ‌های رایگان شبکه اجتماعی، رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

Duo در کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان گوگل موسوم به Google I/O در ماه مه گذشته معرفی شد. آنچه این اپلیکیشن را از سایر سرویس‌های مکالمه ویدئویی رقیب، متمایز می‌کند؛ این است که شما می‌توانید یک ویدئوی زنده از کسی که با شما تماس گرفته است، حتی پیش از جواب دادن به او مشاهده کنید.

1 در مورد “اپلیکیشن گوگل Duo، پوکمون گو را پشت سر گذاشت؛ مکالمه ویدئویی جذاب‌تر از واقعیت افزوده!”

  1. الان دیگه رفت رده اول…
    خیلی عالیه با وجود اینکه چند هفته بیشتر نیست اومده اما الان رفته رده اول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH