بدون هیچ شکی ایکس باکس One S، کنسولی باریک و زیباست. اما طراح کنسولی به این شکیلی و زیبایی چه کسی است؟! طراح کنسول، اندرو کیم نام دارد. اما اندرو کیم کیست؟ اندرو کیم یک طراح محصول است که که در سال ۲۰۱۲ بعد از آنکه طراحی خود را ارایه کرد، به مایکروسافت پیوست. زمانی که مایکروسافت طرحهایش را دید، او را برای دپارتمان طراحی خود استخدام کرد. اولین پروژهای که کیم بر روی آن کار کرد، ایکس باکس One S بود و در حال حاضر نیز بر روی پروژه HoloLens کار میکند. او در وبسایت خود میگوید که اولین پروژه او، کار بر روی ایکس باکس One S بوده و هدف آنها طراحی یک محصول جهانی و دوستانه بوده که نشانههای از بازی سنتی نداشته باشد. او همچنین میگوید که طراحی این کنسول با ویندوز ۱۰ هماهنگ است.
اندرو کیم در سئول به دنیا آمده و در ونکوور کانادا بزرگ شده است. کیم که اکنون تنها ۲۴ سال سن دارد، بر روی پروژههای مخفی و بزرگ مایکروسافت برای چند سال آینده کار میکند. علاقه او به طراحی با دیدن یک آیپاد مینی کلید خورد. او اصول طراحی را در فرومهای آنلاین یاد گرفت. او گجتها را خراب میکرد تا طراحی درون آنها را ببیند. حتی توانست والدین خود را قانع کند تا خود را به مریضی بزند و در خانه بماند و بر روی علاقهاش کار کند.
اولین گوشی خود را با نام butterfly phone در ۱۵ سالگی طراحی کرد. این طراحی در سال ۲۰۰۷ در Gizmodo منتشر شد و این مجله آن را بسیار جذاب خواند. ممکن است که این گوشی قابل مقایسه با گوشیهای موجود در بازار نباشد، اما به خاطر داشته باشید که کیم زمانی این گوشی را طراحی کرد که هنوز دبیرستان را تمام نکرده بود.
او زمانی که در حال کارآموزی در موسسه Mintpass بود، طراحی سنتی کره جنوبی را یاد گرفت. در سال ۲۰۱۲، از موسسه Art Center College of Design کاری دریافت کرد، ولی در عوض لوگوی مایکروسافت را بازطراحی کرد! زمانی که این طرح عرضه شد، سایتهای مشهور دنیای تکنولوژی مانند Mashable گفتند که کاری که کیم انجام داده، مایکروسافت نتوانسته در عرض چند سال انجام دهد. او در سال ۲۰۱۳ به مایکروسافت پیوست.
او به شرکتهای کرهای نیز علاقه دارد. اما میگوید که شرکتهای کرهای برای اینکه تعداد بیشتری از محصولات خود را بفروشند، طراحی در کلاس جهانی را رها کردهاند.