ویندوز بلو رایگان خواهد بود!

MicrosoftLogo

پس از شکست درفش داران مایکروسافتی که نام ویندوز 8 را برای خود انتحاب کرده و در میدان مبارزه، قافیه را به رقبای دیرینه و سالخورده‌شان واگذار کرده بودند، حال نوبت به ظهور به روزرسانی جدیدی برای این درفش داران بخت برگشته با نام ویندوز بلو رسیده است! این بخت برگشته‌ها که گویا علاقه زیادی به تیم استقلال دارند، قصد کرده‌اند شکست برادر خویش را از کارنامه مایکروسافت محو ساخته و قدرت بیل گیتس و یارانش را بار دیگر، به رخ منفی نگرهای افراطی که ویندوز 8 را افتضاح قرن دانسته‌اند، بکشانند!

جزییاتی از این آپدیت آبی رنگ، امروز توسط Tami Reller در یک کنفرانس تلفنی با جی پی مورگان، شرح داده شد! Tami Relle، مدیر امور مالی مایکروسافت در این مصاحبه عجیب و غریب، جزییاتی از آپدیت جدید ویندوز 8 را با کد “ویندوز بلو” یا ویندوز 8.1 مطرح نمود و یادآور شد که این آپدیت برای کاربرانی که از نسخه 8.0 سیستم عامل ویندوز بهره می‌جویند کاملا رایگان خواهد بود و می‌توانند آن را هنگام عرضه، از طریق فروشگاه اپ استور دریافت نمایند! همچنین وی در صحبت‌هایش افزود: مایکروسافت در صدد است تا این به روزرسانی را تا سال جدید تکمیل و سپس ارایه دهد! البته در ماه ژوئن، یک نسخه بتا از این به روزرسانی بی احساس استقلالی، برای آشنایی هرچه بهتر کاربران و توسعه دهندگان نرم افزاری، با ویندوز 8.1 عرضه خواهد شد!

به نظر شما این استقلالی بخت برگشته می‌تواند همانند تیم محبوبش سال بسیار خوب و سرشار از موفقیت را پشت سربگذراند یا همانند رقیب تیم محبوبش، شکست را از بین گزینه‌های موجود برخواهد گزید؟!

3 در مورد “ویندوز بلو رایگان خواهد بود!”

  1. ویندوز از 7 بسیار عالی شده و بیشترین طرفدارو تو دنیا داشته و داره
    و هیچ گاه بخت برگشته نبوده

  2. کمی آپ تو دیت تر باشید ماکروسافت کد نامگذاری “بلو” رو رد کرده و رسما اعلام کرده نام این نسخه 8.1 خواهد بود.
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH